Karakterleri ileriki bölümlerde tanıycaksınız..
Yine o gıcık sesle güzel rüyamı bitirdim. Rüyamda çok taş çocuklar vardı tam zamanında çalar zaten şu lanet alarm.
"Doğa uyandın mı annem? Hadi bak kahvaltı hazır" annemin seslenişiyle rüyamı hayal etmeyi bırakıp rutin işlerime başladım. Önce lavaboya girip elimi yüzümü yıkadım ardından odama gelip ne giyceğime bakarken, "Neye bakıyorsam artık bugün yeni okuluma gidecektim." diyip mırıldandım. Dolabımdan bir parmak üstündeki eteğimi çıkarıp giydim üstüme de bordo renkli okul formamı giydim. Şöyle bi aynada kendimi süzdüm çok güzeldim beeh.
Odamdan çıkıp mutfağa doğru ilerledim. "Ya anne sabah sabah kahvaltı yapmadığımı biliyorsun sevmiyorum işte." diye cırladım.
Abim odasından çıkıp "Ne bağırıyorsun salak gibi sus azcık uyuyoruz." Abime kısık gözlerle baktım daha fazla bişey söylemeden odasına geri döndü.
"O önündekiler biticek Doğa!" anneme daha fazla bişey söyletmeden bi kaç bişey yiyip annemin tembihlemelerinden sonra çıkabilmiştim.
Evet yeni okuluma gidiyordum çünkü bi önceki okulumda bazı insancıkları dövmüş ve atılmış olabilirim.
Kulağıma kulaklığımı takıp en sevdiğim şarkılardan birini açtım Kaya Giray - Yarınım yok şarkı hoşuma gidiyordu. Okula doğru yürümeye başladım. Okulum evimizin 2 sokak üstündeydi yakın olduğu içinde yürümeyi tercih ettim.
Okulun bahçesinden girdiğimde baya bi kişi vardı. Hemen omzumda bi el hissedip "höst" diye bağırdım. Arkamı dönmemle taş bi çocukla burun buruna geldim ve bi adım geriye attım.
"Noluyo lan kimsin sen?" diye bağırmamla tüm gözleri üstümde hissettim.
"Sakin ol güzelim, ben sadece tanışmak amaçlı şaapmıştım" dedi gülerek ayol bu benimle dalga mı geçiyordu?
"Ben kimseyle tanışmam çojuk hele senin gibi.." sözümü kesti. "Benim gibi?" "Ukalaa" diye bağırdım.
"Aa ben mi ukalaymışım? Kendine bak cüce bu okulda her kız bana hasta anlıyomusun hem sen nerden çıktın ben seni bu okulda hiç görmedim?"
"Ukala olduğun kadarda egoistmişsin üstelik bak hele bak bak. Ben bu okula yeni geldim ayrıca her kız hasta diye bende sana hasta olucam diye bi kural yok." herkes aynı ağızdan "ooo" demeye başlamıştı. Karşımdaki çocukta bana bön bön bakıyordu.
Elimi gözünün önünde sallayınca kendine geldi. "Heyyo bana bakman bittiyse bana müdürün odasını göster."
"Emredersiniz hanımefendi, git kendin bul banane." Öküze bak sanki ona kaldım hıhh.
Arkamı dönüp gittiğimde beni izlediğini hissedebiliyodum. Okuldan içeri girdim ve birisine sorup müdürün yanına gittim.
10/A
Sınıfı bulunca içeri girdim değişik tipler vardı ama hepsi çok yakışıklı ben nası biyere düşmüştüm.
Tanıdığım kimse yoktu. Cam kenarı en arka sırada bi çocuk oturuyodu yanı boştu ve yanına gittim.
"Selam" dedim sadece onun duyacağı şekilde. "Selam" diye karşılık verdi. "Yanın boşmu?" dedim çekinerek.
"Ha evet gel otur, benim yanıma kimse oturmaz." dedi. Kalkıp bana cam kenarına oturmamı işaret etti. Bende oturdum ardından bi kaç kişi daha geldi. Onu gördüm bahçede omzuma elini koyan çocuk. Sınıfa herkese baktı sanki tanıdık yüz arıyomuş gibi.Göz göze geldik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HASTALIK
Teen FictionBenimle sevgili olamazsın senin üzülmeni istemiyorum beni sevme ya sevme başkasını sev. O evleneceğin kişi ben olamam lütfen benden uzak dur. Ama ben seni seviyorum Doğa başkasını sevemem. Seni sevmeme izin ver beni kendinden koparma sana aşığım kız...