"Ya kalk diyorum abin geldi"
Ne dedi o abim mi gelmiş ama neden valla ilk günden bişey yapmadım. Yoksa yaptım mı?
Yok yok yapmadım.
"Ne dedin sen" diye çıkıştım birden.
"Evet aşağıda seni bekliyor."
"Ben bişey yapmadım ki neden gelmiş?"
"Ne bileyim ben in aşağı öğren!"
"Ne bağırıyon deve sus!"
Ayağa kalkıp bi an sendeledim sonra sıramdan çıkıp aşağı indim abim karşıda duruyodu sinirli gözükmüyodu bişey söylemeye gelmiş sanırım.
Arkamdan o çocuk geldi bu niye geldi ya.
"Noldu abicim?" diye sordum.
Beklemeden direk cevap verdi o çocukta yanımıza gelince.
"Hiç sen biraz bekle anlatırım."
Yanımdaki çocuğa döndü.
"Doruk Kaan ve Atlas neredeler?"
Waow yanımdaki çocuğun ismi Dorukmuş ismi çok güzeel.
Bir dakika abim bu çocuğu nerden tanıyo? Hatırladım abim benim bu okula gitmem için ısrar etmişti amacı belli oldu.
"Kantindeler kanka birazdan gelirler, hah işte geliyolar." dedi Doruk.
Abimle Doruk arkadaşsa ben bittim.
"Merabalar ayol" dedi gelenlerden biri değişik bi tip ama sevdim
"Ağzını gere gere konuşma Kaan çarparım ha" tabiki de bunu diyen Doruk.
Ben bunların arasında çıldırırım ayol ama Kaan tam kafadan.
"Ya abi sen gelme amacını söyle ben uyucam uykum var benim hadii" dedim bağırarak.
"Doğacım kısaca ben seni Doruk, Kaan ve Atlasla tanıştırim."
Hepsini eliyle göstererek isimlerini söyledi.
"He he tam ben Doğa hadi gidelim. Abi malmısın? Ben zaten bunlarla aynı sınıftayım." yine bağırdım. Abim koluma cimcik attı.
"AAAAAH napıyon be kolum acıdı." yanımdaki mallar gülüyodu ve bu benim sinirlerimi bozdu.
Sakinoldoğasakinoldoğasakinoldoğa
"Sende olur olmadık yerde bağırma gerizekalı"
"He he hadi tamam yeter sen beni hiç bi erkekle tanıştırmazsın niye bunlar hayır koskoca okulda niye Doruk?"
Kaan söze atlayarak "Valla Doğacım bende seninle aynı fikirdeyim niye Doruk diyorum bazen kendi kendime ama cevabımı alamıyorum garip."
Yah ben bu çocuğu çok sevdim bu benden iyi anlaşıcaz gibi duruyo ama Ozanı da satamam şimdi çocuk sıra arkadaşım.
Bu şrfsz Doruk bıyık altı gülüyo ya
"Ne gülüyon çojuk çok mu komik?"
"Ne yalan söyleyeyim evet komik" dedi gülerek neyse sakinim.
"Sevgili kardeşim seni bu çocuklara emanet ediyorum malum kaç okul değiştirdin artık yeter bu okuldan mezun ol git!"
Ne dedi o beni o çocuklara emanet?
"Ama ab-"
"Sus Doğa, Doruk kardeşim sana emanet olay çıkarmasın güveniyorum size."
"Tamam ben göz kulak olurum ona."
Sıçtım
"Ahahaa Doğaaa seninle çok iyi anlaşıcaz karşiiim"
"Valla ona ne şüphe Kaan bende en çok seninle anlaşıcağımı düşünüyorum."
Sıçtımkee
^^^^^^^^^^
Sonunda okul bitmişti. Ben yatağıma yatmış bugün olanları düşünüyodum. Çok garip değil mi? Bahçede garip bi karşılaşma ve ardından abinin onlara emanet etmesi. Yarın beni koskocaman gün bekliyo abime bunu neden yaptığını sormak için telefonumdan abimi aradım.
-alo abi
-he
-nerdesin
-odamda gerizekalı nerde olabilirim?
-bağırma be odama gel bişey sorcam
-niye ben geliom sen gel
-üşeniyom salak gel işte
-tam geliom bekle
-oke bb
-hadi kapat bb
Bu kadar kolay olacağını düşünmemiştim her neyse
"Doğağağaaa"
Bu çocuk mal hayır yani niye evin ortasında anırıyosun?
"Gel hadi"
Abim içeri girdiği gibi yatağıma uzandı. Aga bana küçücük yer bıraktı
"Abi düşüyom kay yana"
"Tam be"
Kaydı ikimizde sırt üstü şuan tavana bakıyoruz. Tavanım diye söylemiyorum pek güzeldir.
"He sor ne sorcaksan"
"Beni niye Doruğu emanet ettin onu nerden tanıyosun?"
"Doğa ben hani nişanlıyım ya sevgili kardeşim"
"Eeee"
"Heh işte nişanlımın yani Nehirin kardeşi. İstemeye gidince tanıştık senden bahsettim olaylarından falan oda bizim okula yazdır ben göz kulak olurum dedi bende seni o okula yazdırmalarını istedim."
"Abi istemede bende vardım ben niye görmedim Doruğu?"
"Sen sadece telefona baktığın için bizi görmedin. Bak o kadar dedim sana o gün telefonla oynama diye."
"Ama abi ortam o kadar sıkıcıydı ki bende Derya ile konuşuyodum."
"Aferin mal, hadi ben gidiom soracağın başka bişey var mı?"
"Düğün ne zaman?"
"Ohooo daha çok var boşver sen bunlara kafa yorma hadi iyi geceler."
"İyi geceler abi."
Bölüm sonu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HASTALIK
Teen FictionBenimle sevgili olamazsın senin üzülmeni istemiyorum beni sevme ya sevme başkasını sev. O evleneceğin kişi ben olamam lütfen benden uzak dur. Ama ben seni seviyorum Doğa başkasını sevemem. Seni sevmeme izin ver beni kendinden koparma sana aşığım kız...