-bölüm 2-

5 1 2
                                    

Bana doğru yaklaştı.
"Ufaklık sen bu sınıftamıydın?" diye mırıldandı gülerek.

"Hee bu sınıftayım sanane" ve zafeer.

Bana pis pis bakarken yanımdaki çocuğa laf etti.

"La ozan bula bula bi kızı mı buldun" diyip kahkaha attı. En azından yanımdaki oturan çocuğun ismini öğrenmiştim.

"Ya sen şakamısın gitsene sınıfına sırana kardeşim boş yapma." Diye bağırdım. O an telefonuma gelen mesaj sesiyle irkildim ben bunu niye sessize almadım ya?

Annem🌹
Kızım ilacını aldın sabah sormayı unutmuşum?

Aldım annecim sen rahatına bak sorun yok.

Tamam kuzum.

Mesajlaşma böyleydi işte. Bana bakan o çocuğa dönüp "sen hala burdamısın?"

Bişey demeden arkasını dönüp gitti ben sınıftan çıkmasını beklerken o duvar kenarındaki en arka sıraya geçti şaka gibi bahçedeki karşılaştığım çocukla aynı sınıftayım.

"Şey ismin ne tanışalım istersen" dedi benim duyabileceğim şekilde.

"Ben Doğa Akbaş" dedim elimi uzatarak.

"Beni biliyorsun bende Ozan Çağlayan" dedi elimi sıkarak.

Biraz konuştuktan sonra tanışma faslı bitti. Sınıfa 30-35 yaşlarında bi adam girdi.

"Merhaba çocuklar, bildiğim kadarıyla sınıfa yeni bi öğrenci gelmiş" dedi yüksek sesle.

"Evet hocam ben geldim" dedim elimi havaya kaldırarak.

"Hoşgeldin kızım, bize kendinden bahsedermisin?"

"Tabi hocam, ben Doğa.. Doğa Akbaş"

"Peki kızım dönem ortasında neden bu okula geldin?"

"Hocam bizim okulda haddini bilmeyenler vardı onlara haddini bildirdim. Tabi bu bana düşmezdi ama işte beni hafif buldular sürekli kızları kullanıyolar yok efendim benim istediğimi yapıcaksin yok efendim benim emirimde olucaksin e haliyle bende daha fazla dayanamadım. Affedersiniz bi gerizekalı bana emir vermeye kalkıştı önce ağzının payını verdim sonra da elimden geleni yaptım. Müdürde beni haksız bulunca attı beni. Biraz paragözdür karşımdakilerde okula yatırım yapıyolardı neyse işte bu yüzden geldim. İnşallah bu okulda da böyle gerizekalilar yoktur" dedim duvar kenarındaki çocuğa bakarak.

"Aferin kız böylelerine böyle olucaksın ee sonra noldu" dedi heycanlı bi sesle. Hafif tombul eğlenceli bi hocaydı.

Sınıftan birinden bi ses geldi "hocam çekirdek var yermisiniz" dedi gülerek ve tüm sınıf güldü.

Hoca bişey demedi.

Ben oturup kafamı sıraya koydum. Çok uykum vardı. "Ozaağn ben uyuçam zil çalınca haber verirsin"

"Tam Doğa sen uyu notları çıkışta veririm"

"Ay ne kadar iyi arkadaşsıın gözüm tuttu seni"

"İyi sevindim"

"Hadi rüyalar taş çocuklar beni bekler ben uyuyoğm"

Fazla mı samimi davranmıştım acaba? Her neyse doğal halim bu sonuçta beğenen böyle beğensin gardaş.

Gözümü kapattım.

Uyumak üzereyim.

Rüya ile uyanıklık arasındayım.

Uyuyorum.

"DOĞAAAAAAA"

Uyuyamadım.

"Hangi beyni olmayan insan beni uykumdan uyandırdı zevkle ağzına sıçabilirim."

"Şeey ben?"

Yine o

"Yine mi sen ya ben ne güzel uyucaktım niye uyandırdın olm senin benimle derdin ne aslanım?"

"Zil çaldı konuşalım dicektim"

Ha siz anlamadınız kim olduğunu dur söyliyim aha da bahçede elini omzuma koyan öküz.

"Yok konuşmayalım uyucam ben."

Bölüm sonu..

HASTALIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin