Kafamı büyük bir hızla arkama çevirdiğimde, birinden kaçtığıma artık tamamen emin olmuştum.Gözlerim her tarafı büyük bir dikkatle incelerken anlayamadığım hızla büyük bir ses getirecek şekilde yere düştüm.
Yere yüz üstü yatmış bir vaziyetteyken olduğum yerden hiç kalkmak istemedim. Öylece burada durmak ve her şeyi kabullenmek istedim.
Kafamı su birikintisiyle buluşan topraktan kaldırdığımda gözlerimi, ellerimle sıkıca ovuşturdum.
Nefes alışlarım git gide hızlanmaya başladığında ne olduğunu anlayamadığım şekilde bir el kolumu sıkıca kavrayarak beni hızlıca ayağa kaldırdı.
Gözlerim canımı acıtan kişiyi bulduğunda nefes almayı bırakmıştım.
"Sen..." kelimesi döküldü ağzımdan.
"Ben," dedi sırıtır bir şekilde."Ben senim." Karşımda resmen bir ben belirmişti.
Ellerimi bu kabustan uyanmak istercesine hızlıca kafama götürdüm.Bu bir rüya olmalıydı, bu bir rüyaydı. Sakinleşmem lazımdı, kendimi toparlamalıydım.
Hemen öylece her şeyi bırakamazdım.
"Yeter." Dedim kendimden hızlıca uzaklaşmaya başladığımda.
Gözlerimi ondan bir saniye bile ayırmadan geriye doğru gidiyordum."Yeter, yeter." Çok fazla bağırıyordum. Sesim bulunduğum bu ortamda devamlı yankılanıp tekrar bana ulaşıyordu.
"Bırak artık, vazgeç artık, kapat artık!" Kafamı iki yana sallamaya başladım.
"Yeter!" Avazım çıktığı kadar bağırdım.
"Yeter, yeter..." kendi kendime bu kelimeyi defalarca sayıklıyordum."Ben sana yalan söylüyorum. Doğru olup olmadığını nereden bileceksin?" Kendime doğru adım adım yaklaşmaya başladım.
O ise ifadesiz bir şekilde beni seyrediyordu.
"Ben her zaman sana yalan söylüyorum." Karşımdaki ben, beni hızlıca geriye doğru ittirdiğinde neye uğradığımı şaşırmıştım.
"Yalan söylüyorsun!" İlk defa boğuk sesiyle karşılaşmıştım."Söyleyeceğim beni duyuyor musun? Devamlı yalan söyleyeceğim. Ve ölene kadar buna devam edeceğim." Artık iyice kontrolden çıkmış bir biçimdeydim.
"Sen üstüme geldikçe diyeceğim tamam mı? Her seni gördüğümde bunu yapacağım. Neyin doğru, neyin gerçek olduğunu asla bilemeyeceksin. Ve bu senin kahrolası cezan olacak!" Ben nefes nefese kalmış bir haldeyken karşımdaki ben, beni susturdu.
"Sen Tanrıysan..." dedi bana adım adım yaklaşmaya başladığında.
"Bende şeytanım. Ve her süreçte sana baş kaldırırım." Son darbeyi vurmuşçasına nefesini yüzüme üflediğinde artık yaşamaya gücüm kalmadığını fark etmiştim."KİMSESİZ"
YOU ARE READING
İREM ALEYSA (ALEY)
FanfictionKİMSESİZ "WATTYS2020" Sen Tanrı değilsin olacakları değiştirmeye gücün yetmez ama ben şeytanım insanları yoldan çıkarırım.