HİKAYE BAŞLANGICI

66 6 0
                                    

-Dırırımdırımdırımdırımdırıırdırııdırım Alarmın o iğrenç sesiyle gözlerimi açtım.Yine aynı sabah,aynı yatak,aynı oda.İnsanın hayatında biraz ekşın olur ya kuru kuru yaşlanıyorum valla ben. 'ANAAAAAAAAM SAAT 7 NE ARA OLDU?' Kalk Cansel kalk yine geç kaldın.Lanet olsun bu hayat lanet olsu- bu ses ne lan ? ANNNEEEĞĞ KAPAT ŞUNUU.' 'Cansel kız bu çocuk kim valla vururum seni eğer böyle bi çocuk bulursan' Anne bi sus allasen ya video o video, hani şu müzik dinlediğin video izlediğin varya o site işte.

''Sus bakıyım anneye karşılık verme taş olursun kalk hazırlan' _____________________ Okul okul değil ahır bildiğin ya bu nedir? Sevgili mi ararsın,inek mi ararsın hepsi var.Sevgili demişken ben niye yanlızım lan, hem yanlızım hem işsiz.Öleyim mi napayım ben amk!  Uzay: 'Cansel götünü kırarım indir o eteğini okulun ortasında sıçtırma ebene' 'Uzay sanane benim eteğimden sananeeee!'  Harbi Bu Tarz Benim'deki Ayşegül'e bağladım ben .s.s Ders başlıcak biz hala burdayız,yardır Cansel.Adeta bir Usain Bolt misali :d Sınıfa girer girmez bizimkiler toplandı yine başımda. 'Akşama büyük bir parti var Cansel geliyosun değilmi?' 'Parti mi varmış?' 'Bilmiyorum ve gelmiyorum diyemessin valla düşüp bayılırım' 'Off akşama eve giderim ben parti havamda değilim'

'Saat 5'de kapınızdayım bebeğim hazırlanıcaz' dedi ve gitti ya bu laaa:/

________________

Benay (az önce konuştukları kız) eve geleli yaklaşık 1 saat olmuştu.Elbisemi seçmiştik ve şimdi saçımı yapmakla uğraşıyordu.

'Saçımı yaktıın be zalimin kızı nap-ahh kafam!' 'Sus valla acımam yakarım' 'Yakarıım romayıda yakarım ben bulurum seni yine bulurum, yaparrııııım bilirsin!' _________ Benay yine mükemmel olmuştu,sade ve çok tatlı görünüyordu.Ben ise zorla giydirilmiş olduğum elbise ve topuklu ayakkabıyla zar zor ayakta duruyordum.Uzay arabasıyla bizi almaya gelecekti.Bunlar hep baba parası , ben good girl olduğum için öyle işlere girmem:):):) 'Aman tanrım didim bu ne güzellik öyleee!'

_____________________________________________

ASIL OLAY DİĞER BÖLÜMLERDE OLACAK!YORUMLARI BEKLİYORUM

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 24, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Devam mı? Pes mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin