Chytil mi ruku a preplietol si somnou prsty. Nechcela som a preto som sa snažila vyslobodiť si svoju ruku, no márne. Ani s ním nepohlo. Prečo má takú veľkú silu.
,,Nepovedal som ti pred chvíľkou niečo?" povedal veľmi podráždeným hlasom. Neviem ani prečo, ale v momente som prestala, nechcela som ale niečo vo vnútri mi hovorilo aby som prestala. ,,Dobré dievča."
Prišli sme do veľmi páchnucej budovy. Páchla po alkohole a cigaretách.
Hrala tu hlasná hudba na ktorú tancovali ľudia. Boli na sebe doslova nalepení. V kútoch boli bozkávajúce sa páry. Snažila som sa na nich nepozerať.
Pri pulte sedelo pár ľudí na barových stoličkách. Zvyčajne tam sedeli nechutní chlapi, ktorí sa zazerali na dievčatá. Jeden z nich ma skenoval, bolo to strašne nepríjemné a bála som sa ho.
Nevedomky som stáčala Harrymu ruku, hneď keď som si to uvedomila som ju ovoľnila. Určite si to všimol, no ignoroval to.
Prešli sme schodmi na vyššie pochodie a sadli si okolo okrúhleho stola, ktorý bol na takom balkóne zvnútra a my sme mali výhľad na tancujúcich ľudí.
Harry si sadol a mňa stiahol, aby som si sadla na jeho kolená, následne ma jemne chytil za boky a držal. Nechcela som, ale po tom ako sa mi vyhrážal, to nejdem riskovať.
Ostatné baby si mohli sadnúť normálne. Stále sa usmievali a tvárili sa, že nie je nič zaujímavejšie než ich partner. Bolo mi z nich zle.
,,Čo si dáte?" spýtala sa nás čašníčka s obrovským výstrihom.
,,Vodku a džús.."povedal Zayn, ,,pre všetkých."
,,Dobre." zapísala si to a odišla.Po chvíľke prišla aj s 10 pohárikmi v ktorých bola priehľadná tekutina.
,,Harry?" pošepkala som mu.
,,No?" povedal, tiež miernym šepotom.
,,Ja neviem či chcem alkohol, ešte som to nikdy nemala."
,,Skús si dať jeden pohárik a uvidíš či budeš chcieť viac, dobre?" usmial sa na mňa. Teraz to nebol chladný úsmev, bol úprimný. Páčil sa mi.Usmiala som sa späť a pokrútila hlavou na znak súhlasu.
Jednou rukou mi podal pohárik a jednou ma stále držal za jeden bok.
,,Naraz to vypiješ a hneď za tým si dáš džús." vysvetľoval mi.
Prikývla som a hodila do seba pohárik s priehľadnou tekutinou. Bolo to odporné, štípal ma celý krk. Nahodila som kyslí výraz a rýchlo zapila to džúsom. Pomohol mi, necítila som už tú hnusnú chuť v mojich ústach.
,,Chutilo?" zasmial sa Harry.
,,Nie, fuj. Toto si už nikdy nedám do úst."Zas sa zasmial a vypil svoj pohár. Ostatní to urobili už dávno.
Nudila som sa tu.
Nič iné nerobili iba pili, či už chalani alebo baby alebo rozprávali sa o nejakých veciach, to skôr chalani, baby boli ticho a poslušne vedľa nich sedeli.
Teda okrem mňa, ja som nepila, mala som iba jeden pohárik a narozdiel od báb som stále sedela na Harryho kolenách.
Konečne sme odchádzali z tej hnusnej budovy. Vyšli sme von a mne prišlo, že tu je ešte väčšia zima ako predtým, striasla som sa od zimy.
Prišli sme k autu a nasadli si s Harrym na zadné sedadlá.
Prišlo mi, že na baby mali alkoholu viac, pretože už boli celkom dosť opité a nevedeli čo rozprávajú alebo robia. Chalani boli stále pri zmysloch.
,,Prečo nejdú tým istým smerom ako my?" pýtala som sa Harryho, ukazujúc na auto pred nami, ktoré odbočovalo.
,,Vezú ich k sebe domov, aby sa s nimi mohli vyspať."
,,Čo?" zalapala som po dychu a pozrela sa zhrozene na Harryho, ,,a m-my ideme kde?"
,,Ku mne." povedal pokojným hlasom a mňa skoro vystrelo.
,,Ak si myslíš, že ti dovolím urobiť niečo také.."
,,Nechcem sa s tebou vyspať," skočil mi do reči, ,,aspoň nie dnes."
Čo myslí tým 'aspoň nie dnes'? Ak si myslí, že sa s ním niekedy vyspím, tak je na veľkom omyle. Nikdy som a nikým nespala a určite nechcem aby bol môj prvý niekto ako on.
,,Tak prečo ideme k tebe?" pýtala som sa ho.
,,Lebo sa tam budeš mať lepšie ako v sirotčinci."
,,Ale ja sa tam mám dobre."
,,Neodvrávaj, lebo svoj názor, na to či sa s tebou chcem vyspať dnes zmením." povedal s miernym úškrnom.******
Heyaa, máme tu novú časť! Dúfam že sa Vám páči☺️
YOU ARE READING
WHY ME? [hs ff]
Fanfiction"Ty a milovať? Nevieš čo je láska, nevieš aké je to mať niekoho rád." ****** [Chalani nie sú slávni v tomto príbehu] Start: 4.6.2020 Finish: