Numrin...📵

311 7 0
                                    



Ishin afer vendit ku do mbahej pushimi por Leas edhe pse i doli gjumi donte te rrinte e perqafuar me Tajlerin keshtu e zuri gjumi prap.

Nuk e kishte ndjere qe Tajleri ishe quar nga karriga. Mendohej se ku mund te kishte shkuar?

Tajler

Ishim afer dhe vendosa ti merrja gjerat e mija ne karriget qe ishim me heret. U qova i morra kur papritur u ndal autobusi dhe te gjith studentet nisen te ngriheshin dhe te dilnin me te shpejt.

Me shtynin nga pas dhe perfundova jasht autobusit me qanta ne dore duke pritur qe te largoheshin disa student qe te mund te dilja, erdhi nje vajze me minifund duke u perdredhur per te me rene ne sy.

Epo mua as ne vesh sme ra lere me ne sy😂.

Pashe qe Lea ishte zgjuar dhe u nis duke kercyer nga pak dhe Krista e ndimonte ate. Ishin nisur per nga un.

Epo ky ishte denimi i fundit i saj.
Ajo vajza fliste ppushim kurse un beja qe e degjoja por ne fakte syte i kisha tek Lea.

Ato dolen nga autobusi dhe une e mbeshteta me te shpejt kete vajzen qe e kisha afer dhe u afrova shum afer.

Epo sdo e puthja ne asnje menyre.
Pashe ate qe ishte ndalur pak nga dera e autobusit dhe shikonte nga ne.

Un: do numrin bukuroshe?
Xxx: po zemer.
Un: ne rregull shkruaje.

Ajo nxorri telefonin dhe nisi te shkruante. Ktheva koken dhe pashe qe ajo sa me pa u kthey me shpine dhe priste Kain qe kishte shkuar ta thrriste Krista.

Mir pra pas kesaj do bashkohesha me te. Kai dhe Krista zbriten dhe kthyen kokat nga un.

U quditen nga pamja kjo ketu qe fliste pa ndal dhe un me duart ne belin e saj.

Lea: ikim?
Kai: po ti qben kshtu?
Mu drejtua Kai mua epo ishte i inatosur.

Lea: Kai nisu para!

Kai eci para Krsita ende shikonte nga une kurse Lea sapo hedhi hapin e pare u be gati te hedhe te dytin por nga dhimbja qe kishte u rrezua.

Doktorri i shkolles nuk i kishte treguar per lendimin e ligamenteve. Sapo ra nisja te vrapoja drejt saj por Kai qe ishte me i shpejt e morri ne krahe dhe e drejtoi drejt nje stoli.

Un e shikoja ate. Ishte mbeshtetur ne kraharorin e Kait dhe mbante syte nga une.

——————————————————

Vazhdon...

JUST LOVE!!Where stories live. Discover now