Lea
Morra veshe qe Kai dhe Krista ishin te lidhur tashme dhe qendroja tek dera.Nejse sapo thash kunat gjithmon ai chioto im e prish por jo qefin ai vetem mendon ashtu.Kai u qua me shpejtsi dhe erdhi te un me perqafoi dhe un mbeta e habitur me ka perqafuar gjithmon por ai me pare sme fliste tani me perqafon epo ska faj me do dhe e dua.
Tajleri nga nje cep na shikonte duke buzqeshur por sapo me pa e largoi ate buzqeshje dhe bente tipin serioz.
Epi ne ato pushime te mallkuara do e bej te me fal se sben keshtu me mungon shum.Pi shkoj te fle naten e mir-ju thash dhe u nisa.
Naten e mir-ma kthyen dhe filluan muhabetin e tyre.Hyra me dhomen time dhe degjoja ata te flisnin per ne.
Kur do e falesh?-e pyeste Krista Tajlerin me duket mua.
Epo kur ta meritoj-ia ktheu ai.
Si ajo eshte e penduar i nevojitesh ti dhe ne-tha Kai me nje ton serioz.Nejse u ngrita nga shtrati sepse kisha harruar te haja darke dhe barku im protestonte.
Tajleri
Epo u lodha me pyetjtet e tyre dhe dola jasht te mirrja ajer fillova te zbres shkallet kur degjoj deren e dhomes se saj te hapet.Po zbriste shkallet ngadal un qe isha tek shkalla e fundit isha ndalur dhe e shikoja bukurin e saj.Kur ajo ngre syt larte dhe me sheh mua kemba ju ngatrrohet dhe per pak sa nuk ra.
Ja arrita dhe e kapa e kisha aq afer,
Faleminderi-me tha me ndrojtje.
Si fola por u ktheva ne Tajlerin e "painteresuar" ne fakt ishte nje lloj roli sepse qdo gje per te me intereson pa mase.Nuk mundte te ecte ashtu ecte shum ngadal dhe sapo levizte apo lercente i dhimbte kemba me shum.E vreja nga mimikat e fetyres qe bente.
YOU ARE READING
JUST LOVE!!
RomanceJUST LOVE Lexojeni😂 Nuk lejohet te kupjohet pa lejen e autores dmth timen.❤️