იმ ამბის შემდეგ უნივერსიტეტში შესვლისთანავე ყველას ყურადღებას ვიპყრობ, თითქოს ყველას ვეზიზღები. ნუთუ მაგ იდიოტის გამო ყველას შევძულდი.
სასადილოში ჩავედი იქაც ყველა მაშტერდებოდა,ყელში ამომივიდა უკვე!
ჩემდა საუბედუროდ ის ოთხეული გამოჩნდა და ახლოს დაჯდნენ, ლუკა სულ მე მიყურებდა, ოღონდ არა ზიზღით ალბათ უფრო ინტერესით.
მისმა მეგობარმა მგონი ნიკამ მხარი გაკრა მე გამომხედა თან რაღაც უთხრა. ლუკამ კი დებილურად ჩაიცინა.
მე გავიხედე და ჭამას ავუჩქარე, რომ იქიდან დროზე გავსულიყავი. სწრაფად ავდექი და შემთხვევით ვიღაც ბიჭს შევეჯახე, ისე მიყურებდა მეთქი სადაცაა მომკლავს.
დამიყვირა:წინ არ იყურები? სულელო, ნახე შენს გამო პერანგი რას მიგავს.
ხელი გამომიქნია შემოსარტყმელად, თვალები დავხუჭე და მზად ვიყავი, მაგრამ ხელი არ მომხვედრია თვალები რომ გავახილე ლუკას ეჭირა მისი ხელი და გაბრაზებული უყურებდა. გამოვშტერდი ეს რატომ გააკეთა, რაში ადარდებდა დამარტყავდა ის ბიჭი თუ არა.
ხელი გააწევინა და მე ჩამკიდა მკლავში. გამიყვანა და გოგოების სააბაზანოში შემიყვანა, მე გონზე ვერ მოვდიოდი ძალიან გამიკვირდა ესე რომ მოიქცა.
სალფეტკი დაასველა და მკერდზე დადებას და პერანგის გაწმენდას აპირებდა როცა ხელი დავუჭირე.
მე:ეი რასაკეთებ?
ლუკა:უი ბოდიში, აი შენთვითონ ქენი.
მე: მომეცი...
დავიწყე პერანგის წმენდა*
მე:ეს რატომ გააკეთე, რატომ დამიცავი, უფრო არ გაგიხარდებოდა რომ დაერტყა?
ლუკა:ისე უბრალოდ შემეცოდე.
მე:შენი შესაცოდი რა მჭირს?!
ლუკა:გაჩუმდი და გააგრძელე რასაც აკეთებ, მე გავალ სხვები რას იფიქრებენ.
მე:კიდევ კარგი რომ მოტვინე.
გავიდა საპირფარეშოდან, მე კი ვიდექი სარკესთან და მომხდარზე ვფიქრობდი.
YOU ARE READING
Meteor Garden (ქართულად)
Romanceამბავი ელენეზე და ლუკაზე, უნივერსიტეტში ახალი გადასულ ელენეს პრობლემები შეექმნება 4 განსაკუთრებით სიმპატიურ ბიჭთან, გაგრძელება ფიკში იქნება ხდდ