5

605 28 7
                                    

                    ლუკას pov:

სახურავზე ავედი და დავინახე ელენე მარტო იჯდა. მივედი ავაყენე და კედელზე შევაჯახე, თავს ვერ ვიკავებდი ისე გავბრაზდი დავუყვირე:ძალიან ცუდი გოგო ხარ!
ელე:რაა? რა გინდა? გამიშვი ხელი მტკივა!
ხელი გავუშვი და ხელი კედელს მივარტყი მაგრად.
ელენე გაიქცა და წაიქცა, მივედი ავაყენე და ისევ კედელზე შევაჯახე.
მე:ამას რატომ აკეთებ, ძალიან ცუდი გოგო ხარ!
ელე: ლუკა გთხოვვ! გამიშვი... მტკივა!
ძალიან ვინანე ესე რომ მოვექეცი, ხელი გავუშვი ჩაიკეცა და ტირილი დაიწყო.
მე:მა... მაპატიე, ელენე არ მინდოდა, უბრალოდ ძალიან გავბრაზდი, გპირდები აღარასდროს გატკენ.
კიდევ ტიროდა.
მე ავდექი და წავედი.
                    ელეს pov:

ასე რატომ მომექცა რა გავაკეთე?!
წავიდა, მაგრამ მაინც ვტიროდი ძალიან შემაშინა.
სახლში წავედი მისი სისხლი, რომელიც ხელიდან წამოუვიდა მოსასხამზე მესვა. გავიხადე და ისე შევედი სახლში რომ არ ენერვიულათ მშობლებს.
მთელი დღე უხასიათოდ ვიყავი. მეორე დღეს უნივერსიტეტის შესასვლელთან დავინახე, მაგრამ თვალი ავარიდე.
ორი ლექციის მერე სასადილოში მივდიოდი, როცა ვიღაცამ ხელი დამავლო და გამიყვანა, ლუკა იყო რათქმაუნდა.
მე: რა? რაგინდა?
ლუკა:მაპატიე, როგორც მოგექეცი მაგისთვის, ცუდ ხასიათზე ვიყავი.
მე:მერე მერაშუაში ვიყავი შენს ცუდ ხასიათთან?
ლუკა:იყავი! ჰჰ კარგი არ მინდა ჩხუბი. ბოდიში. პაემანზე წამოხვალ ჩემთან ერთად? ხვალ მოლთან 3 საათზე.
მე:რაა მოიცადე მე არ მითქვამს თან...
*ლუკა გავიდა*
რათქმაუნდა არ წავალ,ხვალ დედაჩემთან ერთად საყიდლებზე მივდივარ.
მოკლედ დღეს შაბათია და დედაჩემთან  ერთად საყიდლებზე ვარ. არვიცი მელოდება თუარა უკვე 4ის ნახევარია. მაგრამ არ მადარდებს. ეხლა აწვიმდა, იქნებ კიდევ მელოდება ამ წვიმაში? დედაჩემმა რაღაც ქურთუქი მომასინჯა, აწვიმდა თუარა არც გამიხდია ისე გავიქეცი ქოლგით ხელში.
მივედი მოლთან და ლუკა იქ იდგა წვიმაში, მივედი და ქოლგა გადავაფარე. შემობრუნდა, რომ დამინახა გაუხარდა და ჩამეხუტა...
რა უცნაური ბიჭია ხან მეჩხუბება ხან მეხუტება.
რომ ჩამეხუტა ეარლიყი დაინახა ქურთუკზე.
ლუკა:ჩემს გამო საყიდლებზეც იყავი?
მე:შენს გამო არა. არც ვაპირებდი მოსვლას რომ აწვიმდა, ვიფიქრე კიდევ მელოდებოდი და მაგიტომ მოვედი. რატომ არ წახვედი?
ლუკა:ვიცოდი რომ მოხვიდოდი. 😂
მე:😐😅.
ლუკა:კაი შევიდეთ მოლში რამე ვჭამოთ
მე:კაი...
ლიფტში შევედით მესამე სართულზე ასასვლელად და გაიჭედა😐
აუ როგორ არ მიმართლებსს...
ლუკა:აუუ  არადა მაგრად მშია... მიდი დავრეკე და მალე მოვლენ.
მე:კარგი. მოიცა... ტელეფონი აქ არ მაქვს მაღაზიაში დამრჩა დედაჩემთან.
ლუკა:აუ ჩემი მეც არ მაქვს...
მე: აუ მაშინ მოცდა მოვლგვიწევს.
ლიფტში სიბნელე იყო, ძირს დავჯექი რომ დავლოდებოდი როდის გააღებდნენ. ლუკა დიდი ხანი მიყურებდა, დაიხარა და კოცნას აპირებდა, გაშტერებული ვუყურებდი, და გონება დაკარგა. წვიმაში დიდი ხანი იდგა და ალბათ გაცივდა. შუბლზე ხელი, რომ დავადე ცხელი იყო. მუხლებზე დავადებინე თავი და ქურთუკი მოვაცვი. მეც ჩამეძინა, თვალები რომ გავახილე ეღვიძა და მე მიყურებდა.
მე:კარგად ხარ?
*შუბლზე ხელი დავადე*
ლუკა:კი, მადლობა.
*მე გავუღიმე*
მიყურებდა და კოცნა დააპირა, ნელ-ნელა ახლოს იწეოდა თვალები დახუჭა და კარები გაიღო. დავიბენით და ორივემ სხვა მხარეს გავიხედეთ.

დაავოთეთ თუ მოგწონთ❤️5 ვოუთზე ახალ თქვს ვდებ❤️

Meteor Garden (ქართულად) Where stories live. Discover now