Pov. Majka20:23 sobota
Wróciłyśmy do domu dosyć późno planowałyśmy być w domach o 18:30 ale spóźniłyśmy się na autobus. BRAWO MY, bo mamy przecież czas na kawkę. Ta zawsze mamy czas. Zrobiłam moją wieczorną rutynę i chwilę się pouczyłam bo w poniedziałek mam sprawdzian z biologii uhh...
Pov. Weronika
20:34 sobota
Wróciłam później niż planowałam. Oczywiście moja cudowna mama zaczęła twierdzić, że piłam ,paliłam i w ogóle to ruchałam się za hajs. Zaczęła mnie wąchać jakby nie wiadomo co. Oczywiście nic nie piłam, znaczy kawę ale no CHYBA TAKIEGO NIUCHA NIE MA. W sumie z nią nigdy nic nie wiadomo XD
Gdy już mnie obwąchała i nic nie wyczula to poszłam coś zjeść i ogarniać się do spania, oglądałam trochę telewizje, trochę popisałam z ludźmi i tak nagle zrobiła się 02:13. Szybko podreptałam do mojej pięknej ściany, zgasiłam lampki na niej wiszące i położyłam się spać.
Dzień koncertu
Pov. Pani od polskiego
06:08
Wstałam mega wcześnie, ale to dobrze bo o 10 miałyśmy wyjechać żeby moc jeszcze zajść do mojej ciotki. na spokojnie się ogarnęłam ubrałam czarną koszulkę z podobizną Axl'a i czarne skórzane spodnie. Wyjechałam po moją przyjaciółkę Karolinę, (tak ma na imię pani od muzyki). podróż minęła nam milo i dosyć szybko.
11:17
Poszłyśmy do mojej ciotki i spędziłyśmy tam czas do ok. 18 dosyć długo, ale ciocia nie jest taka wkurzająca na jaka wygląda.
Pov. Weronika
12:59-dzien koncertu
13:00 *PIK* *PIK* *PIK*
Japierd*le co jest!?!? tak dzwoniła do mnie Majka.
-no siema wstałaś
- nie, śpię
-wstawaj cymbale
-mam dużo czasu, od. wal. się.
- no tak... nie bardzo
-yy?!?!
- mój tata będzie nas mógł o 14
-BOŻE ZNOWU BĘDĘ MUSIAŁA SIĘ SZYKOWAĆ JAK JAKIŚ WALONY SONIC!!
-STARA spokój.
-gówno nie spokojnie, muszę wyprostować włosy żeby nie wyglądać jak Axl.
-ej ale Axl był ładny Okejj?!?
- dobra, nie przeszkadzaj idę się ogarniać13:47
JEZU DZIĘKUJĘ ZDĄŻYŁAM!!!!
...
YOU ARE READING
| ja, Majka, nauczycielki i Guns N'Roses
RomanceJest to 𝙤𝙥𝙤𝙬𝙞𝙚𝙨𝙘 o mojej pani od polskiego i wokaliście Guns N' Roses.(ona serio wyglada jak axl) Zapraszam do czytania. • • • | 𝗪𝗔𝗥𝗡𝗜𝗡𝗚 | 1. Występują wulgaryzmy. 2. Mogą występować błędy ortograficzne oraz interpunkcyjne. 3. Ja i @r...