#100 Vége lett, de még itt a talán, vagy legalábbis remélem

74 3 2
                                    

Hát megvolt ez is....ma volt az utólsó osztályfőnőki órám, és kijelntette a tanárnő hogy mi a pályája csúcsai voltunk🥰.

(Videó értekezleten tartottuk, és 992005book lefotózta hogy valahogy duplán léptem be😂)

Szóval mint akik a könyvet olvasták, láthatták hogy fergetegesen jó 4 évem volt az osztályommal, és most hogy már nemsokára nem leszek 8.A-s, sír a lelkem....

Akinek jó az osztályközössége vagy szereti az osztályát az érti igazán amiről beszélek. Az egyedi szokások, a belsős poénok, a sok emlék, a barátságok. És most ezt el kell engednem valamilyen szinten😭
Nagyon rossz..... ilyenkor értem igazán azt amit a szüleim mondanak hogy mindig becsüljem meg a jelent, ki tudja, lesz-e még olyan valaha. És tényleg, nem láthattam előre hogy márcuis 15-ei hétvége után nem látom őket élőben jó sokáig.
Mivel a jelenlegi osztályom egy része továbbra is osztálytársam lesz, ezért legalább már most kicsit otthonosnak érzem a gimit.

A könyv jövőjéről szólva, én úgy gondolom hogy lehet hogy lezárom itt, és egy új könyvet kezdek, hiszen a jövendőbeli osztályomban is tuti lesznek említésre méltó pillanatok, és élveztem hogy dokumentálhattam a történeseket,  de az is lehet hogy folytatom ebben a könyvben a sztorizgatást.

Drága Osztályom....... *igaz történetek...*Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz