🔸Jennie'yi % kaç seviyorsun?🔸En çok haksızlığa uğrayan üye?
🔸Jennie ön planda mı?
🔸 Jennie'ye yapılan en büyük haksızlık ne?
Anket yapıyorum çünkü bu bir eleştiri kitabı ve burada sadece benim değil sizin de fikirleriniz önemli, attığınız her bir yorum benim fikirlerimi daha da değiştiriyor bu yüzden yorum atmaktan çekinmeyin ve bol bol görüşlerinizi bildirin 🌸🌸🌸🌸
Bu bölümde Jennie'ye yapılan haksızlıklardan bahsedeceğim, direkt maddeler halinde başlayalım.
Jennie'ye nefret besleyenler çıksın, kasıyor.
1. Jennie'nin ön planda olduğu için linç yemesi.
Aşırı gereksiz bir linç, ki zaten ön planda değil. Şarkılarda olması gerektiğinden daha az söylüyor. Aslında az değil ama söylemesi gerektiği yerleri söyletmiyorlar. Ayrıca en güzel kıyafetleri giymesi konusu var. Kızlar markalardan ne gelirse onu giyiyor, tıpkı Jisoo'nun Dior giyimesi gibi.
2. Jennie'nin hasta olduğu için yediği linç.
Katıldıkları etkinlikte rahatsızlandığı için ilgi çekmeye çalışıyor diyorlar. Zaten sıpsıkı bir elbise giydirilmişti bir de üzerine rahatsızlandı. Sağlık sorunu yüzünden kimseye laf edemezsiniz. Gerektiği kadar kameralardan saklamaya çalışmıştı çünkü.
3. Jennie'ye rap partı verilmemesi.
Düşünsenize ana rapçisiniz ama sizin yerinize her şarkıda grup arkadaşınız rap yapıyor.
Rosé'nin her şarkıda Lisa yerine dance break aldığını düşünün, böyle bir şey olsaydı herkes olay çıkarırdı ama fanlar Jennie'ye gelince susmayı tercih ediyorlar?
4. Jennie'nin kıskançlığı.
Benim Jealous Jennie diye bölümüm vardı orada bu konudan bahsetmiştik. Sırf Lisa'yı kıskanıyor diye demediğinizi bırakmadınız. -Youtube cringe kitle- Arkadaşlık ilişkilerine de karışmayın bir zahmet.
5. Jennie'nin kilosu yüzünden yediği linç.
Burada kilosu sizi ilgilendirmez falan demeyeceğim çünkü ilgilendiriyor. Sonuçta görsellik de önemli ayrıca idollerin daha rahat dans etmesi için zayıf olmaları gerekir ama Jennie yine gereksiz yere linçlendi çünkü kilosu hiçbir zaman aşırı değildi.
Ki şu an acayip zayıfladı ve bu beni rahatsız ediyor.
Bacağı Lisa'nınkinden daha zayıf duruyor. Umarım kilo alır.
6. Jennie'ye Queen dedikleri için yediği linç.
Eğer birisi Jennie'ye Queen diyorsa Jennie'ye değil bunu diyen kişiye yönelin. Ki diyebilir zaten genelleme yapmayıp benim Queen'im dedikten sonra sıkıntı yok. Jennie'nin hiçbir yerde ben kraliçeyim dediğini görmedim demişse de benim haberim yok. Benim Queen'im dediğim Hyuna bile kendine Queen diyor bu bence olmaması gereken bir şey.
Şarkının tamamında kendini övüyor ki bence Jennie bu konuda gayet mütevazı.
Ayrıca şirket ona bu fırsatları verse bence Jennie'de Queen sıfatını hak edebilir ama yeteneklerini gösteremiyor.
Bölüm bitti, aslında bu maddeler 9 tane falandı ama Wattpad'in bana garezi olduğu için yazdığım bölümü sildi ve ben de ne yazdığımı unuttuğum için bu kadar kısa oldu.
Çoğu söylediğim şey önceki bölümlerimle çelişkili çünkü her zaman dediğim gibi fikirlerim çok çabuk değişiyor.
Bolca yorum atmayı unutmayın, bu arada önceki bölüm çok okundu yaptığınız primler sayesinde ✨✨✨
Bu bölüme tekrardan arkadaşlarınızı etiketler misinizz 🍭🍭🍭🍭
Bu arada kitapta artık cringe blinkleri paylaşmayacağım çünkü kitabın içeriğine uymuyor.
Sonraki bölümde hangi konuyu eleştirmemi söyleyen kişiye o bölümü hediye edeceğim 🌸🌸 Yorumlara ya da dm'den yazabilirsiniz.
Kpop Tahmin kitabı çıkardım, desteklerinizi bekliyorum ❇️❇️
Oy (⭐) vermeyi unutma <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙤𝙥𝙞𝙣𝙞𝙤𝙣𝙨 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙟𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚 𝙗𝙮 𝙧𝙤𝙨𝙖𝙡𝙞𝙣𝙙𝙖 [TAMAMLANDI]
HumorWattpad'in ilk Antilik kitabıdır. Wattpad'in en çok okunan Jennie Eleştiri kitabıdır. Hikayenin adı 'Jennie Antiliği' yani bu kitapta; •Jennie antilerinin anti olma sebepleri ve benim de kendi görüşlerim bulunmakta. Anti değilim, ot4 stanliyorum. Sa...