Az önce Şirin'le viosym BP ile ilgili konuşuyorduk (kıyafet mevzusu).
Ben ona şu videoyu attım dedim ki Jennie'nin iç çamaşırı gözüküyor sanırım.
Dk 1:33'den itibaren Jennie'yi izleyin. Sizce şort giydirilmiş mi? Bence giydirilmemiş.
Lisa da şort var, Jisoo da var, Rosé de var. Jennie?Jennie üvey evlat mı mk.
Nys her üyeye farklı konularda haksızlık yapılıyor zaten.
Aaa şimdi aklıma geldi ben youtube kanalı açtım. Hatta Jennie için klip yaptım durun atayım.
Biliyorum çok amatörce ama yeni yeni yapmaya başladım diğer videolarıma da bakıp yorum atarsanız çok mutlu olurum ^-^
Jennie'yi bu aralar çok daha sevmeye başladım. Biliyorsunuz biasim sürekli değişiyor ve şu an Rosé ama Jennie çok sempatik gelmeye başladı.
Bu arada Şirin'le bir konuyu daha konuştuk. Kızlara rahat şeyler giydirmiyorlar. Durun Şirinciğimin attığı fotoları göstereyim.
Burada Jisoo'nun etek kısmı çok dar ve bacaklarını açamıyor. Sonra ise mal antiler 'Jisoo dans edemiyoğğ' diyor. Ben o kıyafetle rahat bile oturamam be.
Burada da Jennie ve Jisoo topuklu giymiş.(Boylarının kısa olduğunu biliyoruz.)
Jisoo'ya sözde 'kadınsı' giydirmek adına resmen işkence yapıyorlar. İncecik topukla dans etmek çok zordur eminim.
Ve bu konserde de aynı ayakkabıyı giymiş.
Jennie'ye de topuklu vermişler ama onunkisi en azından kalın topuk. Çoğumuz Jisoo'nun dans ettiği ayakkabıyla yürüyemeyiz bile boş yapmayın antiler.
Evet son bir hatırlatma yt kanalıma abone olup/like atıp/yorum yapmayı unutmayın.
Bu arada kitabın adı Jennie Antiliği ve benim eleştiri yapmam gerekiyor farkındayım. Aslında zaten bu bölüm konsepte uyuyor fakat bangtanpink ile ilgili bölümler falan atıyorum ya da cringe blinkleri. Eleştiri kitabı yazıyorum fakat eleştirecek konu olmadığında bangtanpink ya da cringeleri paylaşıyorum. Bu yüzden anket bırakıyorum.
Kitabı bitir diyenler +1
Devam et diyenler +1
Devam edersem yine eleştirimi yapacağım fakat bangtanpink ya da cringeleri paylaşmaya devam edeceğim.
Eğleniyor musunuz?
Şirin'e atmıştım şimdi galerimde tekrar görünce size de atayım dedim xjzksksnsk
Bb.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙤𝙥𝙞𝙣𝙞𝙤𝙣𝙨 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙟𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚 𝙗𝙮 𝙧𝙤𝙨𝙖𝙡𝙞𝙣𝙙𝙖 [TAMAMLANDI]
HumorWattpad'in ilk Antilik kitabıdır. Wattpad'in en çok okunan Jennie Eleştiri kitabıdır. Hikayenin adı 'Jennie Antiliği' yani bu kitapta; •Jennie antilerinin anti olma sebepleri ve benim de kendi görüşlerim bulunmakta. Anti değilim, ot4 stanliyorum. Sa...