✔Jennie✔

904 51 79
                                    

Cidden o çok güçlü bir kız, nasıl biri olduğunu çok bilmiyorum sonuçta kamera arkasını bilmiyoruz ama ben sadece kameraya yansınan için konuşacağım.

Lütfen, lütfen tanımadığınız birinden nefret etmeyin, özellikle hiç görmediğiniz birinden.

Jennie en çok linç yiyen idollerden biri, en çok linçlenen de olabilir.

Siz sadece fandom kavgalarında linçlenenler olduğunuz için belki anlamazsınız, Jennie'nin yediği linçler sizin fanwarlar gibi değil kusura bakmayın.

Kolay atlatılmıyor, işine bakmak zorunda ama sağlık sorunları var. Ayağı sakat, dans edemiyor ama tembel diye linçlendi. Ben de Jennie'nin dans etmediğini söylüyordum ama cidden o kadar pişmanım ki.

Arkadaşlar ben kalpsiz biri değilim siz beni ne sanıyorsunuz? Anti arkadaşlarım vardı çoğuyla iletişimi kestim çünkü Jennie'nin sağlık sorunu ortaya çıktığı halde hala onu linçliyorlardı. Bu cidden çok kötü bir şey.

Yemin ederim bu bölümü ağlayarak yazıyorum, lütfen Jennie'den nefret etmeyin. Tanımıyorsunuz aq neyine nefret duyabilirsiniz?

Dans etmiyor diye mi nefret ediyorsunuz, önde(!) diye mi nefret ediyorsunuz sebebiniz ne olabilir ya? Ne olabilir de ondan intihar etmesini istiyorsunuz?

Lütfen insanlar artık nasıl konuşulması gerektiğini öğrensin, lütfen.

Rica ediyorum şu saatten sonra antiler kitaplarımı okumasın! Herhangi bir gruba adam akıllı sebebiniz yoksa anti olmayın, olursanız da benimle muhatap olmayın. Gidin Jimin'den nefret edin, tüm nefretinizi hak eden birine boşaltın da rahatlayın.

İlerde Jennie de zorba çıkabilir ne malum, o zaman hiçbir idolü sevmeyelim?

Masum birinden boşuna nefret edeceğime, onun gerçek yüzü ortaya çıktığında pişman olmayı tercih ederim.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
🎉 𝙤𝙥𝙞𝙣𝙞𝙤𝙣𝙨 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙟𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚 𝙗𝙮 𝙧𝙤𝙨𝙖𝙡𝙞𝙣𝙙𝙖 [TAMAMLANDI] hikayesini okumayı bitirdin 🎉
𝙤𝙥𝙞𝙣𝙞𝙤𝙣𝙨 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙟𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚 𝙗𝙮 𝙧𝙤𝙨𝙖𝙡𝙞𝙣𝙙𝙖 [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin