Ben onu incelerken birden aynadan bana baktı ve göz göze geldik ben hemen gözlerimi kaçırdım adam bana bakıp lafa başladı " şimdi birincisi sen kimsin ikincisi neden benden neden izin almadan arabama bindim üçüncüsü o adam kim umarım kötü biridir yoksa ben ceza alırım dördüncü neden o adam dan kaçıyordun " dedi ve aynadan bana bakmaya başladı .Daha yeni tanıdığım birine kaçırıldığımı anlatmıycam ama nediycem ..
Büyük bir nefes alıp lafa başladım " bilmiyorum kim ormanda yürüyüş yapıyordum birden karşıma çıktı bende kaçtım " adam bana bakıp minik bir tebessüm eti, bende karşılık verdim. Adam bana bakarark lafa girdi " ormandaki o bölge ARAS DEMİRE ait kimse oraya geçemez yani birker bı yolunu bulup geçmiş olsan çıkamasın bana yalan söyleme ve bana kim olduğunu söyle " dedi daha deminki seninde daha sert ve soğuk çıkan sesiyle bende kendisine bakarak gayet ciddi ve kendimden amin sesimle "sana neden yalan söyliyim ki" dedim. Yola dönük bir şekilde kahkaha atmaya başladı " sen konuşmazsan ben seni konuşturmasını bilirim dedi ve ne yalan söyliyim bu beni korkutu ..
" Beni hemen burda indirirmisin " bana bakarak " hayır " dedi kendin den gayet emin sesiyle ve bu lafına karşılık benim gözlerim büyüdü." Beni hemen burda indir " dedim bağırarak, bana bakıp tekrar önüne döndü ve daha da hızlandı ben ne desem beni dinlemiyo ve daha da hızlanıyo du bi yarım saat sonra kapıya yavaş yavaş yaklaşmaya başla
dım belki arabadan atlarsam kurtula bilirdim yada ölürdüm ,baya hızlıydı kapıya biraz daha yaklaşıp kolu tutup kendime çektim ama açılmadı kapı adam" bana dönüp boşuna uğraşma açamaz sın kilitli " dedi .sinirli bir şekilde ona bakıp " benden ne istiyorsun ya lütfen bırak beni " dememe rağmen yüzüme bile bakmadan sürmeye devam eti bir saattir yoldaydık araba yavaşlamaya başladığında sahil kenarına gelmiştik . Arabayı durdurup bana döndü ve konuşmaya başladı" eğer bana doğruları anlatmasan seni geri Aras demire veririm seninle ne münasebeti var bilmiyorum ama seni bulana baya iyi para veriyormuş ,heralde onun için değerlisin" dedi ona azım o şeklini almış bir şekilde bakıyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACINASI HAYELER
ParanormalBerbat bir hayat daha berbat olabilirmi... Hepsi onun suçuydu gökyüzünün sahibi katılın......