***
Elindeki telefondan, yemek yerken izlemek için bir video bulmaya çalışıyordun.
Ama iyi bir şeyler yoktu bu yüzden kısa bir süreliğine sosyal medya hesaplarını dolaşmaya başladın.
Hikayeler arasında gezinirken yemeğinin yarısını çoktan yemiştin bile.
Saçma sapan çiftler, kekolar ve arabaları ya da evcil hayvan fotoğrafları...
"Hey bekle-"
Duyduğun tuhaf sesle son anda geçtiğin hikayeye geri döndün.
"Hey bekle, tamam burdasın değil mi? Neden burda olduğunu biliyorum, çünkü sen yalnızsın."
'Sensin o yalnız...'
"Eğer yalnız olmasaydın şu an arkadaşların ile takılıyor olurdun."
'Dışarıda sanki gezmelik hava var...'
"Aklından geçirdiğin bahaneleri sil ve lütfen biraz daha sosyalleşip dünyaya katkı sağlamak adına şu uygulamayı yükle."
'Sosyalleştiğim de ne olucak, küresel ısınma falan mı duracak?'
Ekranda karşına iki harf çıktı.
'f ve f'mi?'
Ayrıca hemen ardından video da hikayeyi yukarı kaydırarak uygulamayı yükleyebileceğini gösteren bir cümle de çıktı.
'Neden böyle gereksiz bir şeyi yükleyeyim ki?'
Parmağın ile sağa doğru basmaya ve diğer şeylere bakmaya başlamıştın ama sonra durdun ve kısa bir süre düşündün.
'Ama neden yüklemeyeyim? hay amk!'
Hızla sola basarak reklamsı hikayeye geri döndün ve yukarı kaydırdın.
Karşına uygulama yükleme mağazası aracılığı ile uygulama çıktı.
Uygulama hakkında bilgilere bakarken 'ff'in açılımına baktın.
'Find a Friend? Ciddi misin? Daha yaratıcı bir şeyler düşünemez miydiniz?'
Daha fazla bakmak ve düşünmek istemedin bu yüzden hızla yükle tuşuna bastın.
Telefonunu masaya bırakarak az önce kenara koymuş olduğun yiyeceğine tekrar odaklandın ve bir kaç yudum daha aldın.
Ayrıca içinden sürekli tinder gibi bi uygulama olmaması için dua ediyordun.
'Karşıma 60 yaş üstü abaza dayılar çıkarsa silerim niye bu kadar düşünüyorum ki..'
O sırada uygulama yüklendi.
Masada duran telefonunun ana ekranına gelen uygulamaya baktın ve üstüne tıkladın.
Mor temalı bir giriş ile karşına klasik 'giriş yap' veya 'üye ol' ekranı çıktı.
Hızla yeni üye oluştura basarak gerekli bilgileri doldurdun.
Bilerek en sona en zor işi bırakmıştın, kullanıcı adı.
'Kullanıcı adı bulmak... En kötü olduğum şey... Sadece ismimi yazsam? Yeter lan çok bile.'
İçinden kendi kendine düşündün ve kullanıcı adını tuşladın.
Son olarak ise 'hesap oluştur'a tıkladın.
Ekranda dönmeye başlayan bir daire çıktı, daha sonra ise bir yazı.
"Yakınlarda senin için bir kaç arkadaş bulduk, emin ol bakmak istersin."
Arkadaş önerileri;
→handyman -Arkadaş ekle-
→mamakiri -Arkadaş ekle-
→lovelyblood -Arkadaş ekle-
→blueburntoast -Arkadaş ekle-
→imnotalizard -Arkadaş ekle-
→twices -Arkadaş ekle-
→wizardaddy -Arkadaş ekle-Telefonunda karşına çıkan garip isimlere baktın.
'Bunlar farklı bir alemde falan mı yaşıyor neden isimleri böyle lan? Gerçi hepsi sahte hesap gibi gözüküyor ama...'
İsimleri incelerken bir anda telefonuna bildirim geldi.
"Şanslısın ilk arkadaşını edindin;
@handyman seni arkadaş olarak ekledi."***
***
-Ağustos 2020-
Amman Allah'ım çok güzel bir şey olucak gibi hissediyorum ( ꈍᴗꈍ)Bu arada bu cidden crack bir kitap yani ciddiye falan almayın^^
-4 Şubat 2023-
3 sene
3 KOCA SENE GEÇMİŞ LAN
neyse kitabı daha bitirmedim ama baştan aşağı düzenliyorum
hatta düzenlemek değil
yeniden yazıyorum :')
çünkü 3 yıl önceki benle şimdiki ben çok farklı insanlar
o yüzden kitapta günceldeyseniz bile ben bölümleri attıkça en baştan okumanızı tavsiye ederim
baya bi değiştireceğim şeyler var
iyi okumalar^^-DÜZENLENDİ-
YOU ARE READING
- 𝗙𝗜𝗡𝗗 𝗔 𝗙𝗥𝗜𝗘𝗡𝗗 𝘀𝗵𝗶𝗴𝗮𝗿𝗮𝗸𝗶 𝘅 𝗿𝗲𝗮𝗱𝗲𝗿
Fanfictioncanınız mı sıkıldı, yalnız mı kaldınız ya da arkadaş mı arıyorsunuz? o zaman doğru yerdesiniz, size en iyi arkadaş seçeneklerini sunuyoruz;D -çoğunlukla texting ve komedi- 𝐬𝐡𝐢𝐠𝐚𝐫𝐚𝐤𝐢 𝐭𝐨𝐦𝐮𝐫𝐚 × 𝐟𝐞𝐦𝐚𝐥𝐞!𝐫𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫