-16-

4.4K 459 266
                                    

Telefonunu yavaşça çantana koydun ve son anda gelen bildirim sesini duymazdan gelerek binanın dış kapısına yaklaştın.

Hay ben böyle işin a-

Hayır bekle, küfretme.

Otomatik kapı seni gördüğü an açıldı ve kapının açılması ile binadan dışarı çıktın.

Yüzüne vuran hafif rüzgarla gözlerini kapadın ve derin bir nefes aldın.

İşte şimdi başlıyoruz.

Binanın yanında ki sokakta seni beklediğini söylemişti.

AĞAĞAĞAĞAGA SENİ BEKLİYOR.

Şşt sakin ol...

Binanın önünde ki kaldırıma çıktığında hemen sağına döndün ve ileride ki sokağa doğru yürümeye başladın.

Kalbinin o kadar hızlı kan pompalıyordu ki, her adım attığında yerinden zıplıyordun.

Ayrıca beynin resmen uyuşturucu etkisindeymiş gibi uyuşmuştu, bu yüzden doğru sokağa gittiğinden emin olmak için sürekli etrafına bakıp durdun.

Sokağın köşesine saniyeler içinde vardığında milyonuncu derin nefesini aldın ve yüzünde ki aptal sırıtışı silmeye çalıştın.

Lütfen o yüzünde ki sırıtışı sil.

Oradaydı.

Hissedebiliyordun.

Yüzünde ki silemediğin sırıtış daha da büyüdü.

Ve adımını attın.

Gözlerin kocaman açıldı ve uzun sokağa baktı.

AĞAĞAĞAĞAGA

Uzun sokağın boş olduğunu gördüğünde, durdun.

Ne?

Kocaman açılmış gözlerini bir kaç kere kırpıştırdın ve kaşlarını çattın.

Sokakta bir kaç adım attın ve biraz bekledin. Gözlerin ile etrafı taradın ve elin hemen refleks olarak çantanda ki telefona gitti.

Hızla telefonunu eline aldın ve kilidi açarak uygulamaya girdin, bu sırada sokağa doğru onu görme umuduyla ilerlemeye başladın.

justyn
NERDESİN?!
SAKIN BENİ EKEYİM DEME:'<

Onun son attığı mesajı sinirin yüzünden görmemiştin.

Kalbinin sıkıştığını hissettin, cidden sinirliydin.

Onu görmek için sabırsızlanıyordun, hatta onun için işinde mesaiye bile kalmıştın.

Seni neden ve nasıl ekerdi?

İlk buluşma facianız yüzünden senden intikam falan mı almaya çalışıyordu?

Seni görüp, korktuğu için mi kaçmıştı?

Senin psikopat bir sapık mı olduğunu düşünmüştü?

Ama hayır, bekle, belki de-

Düşüncelerin, telefonuna gelen bildirim sesleri ile dağıldı.

Elinde sıkıca tuttuğun telefonunu aldın ve yine kilidi girerek, yine uygulamayı açtın.

handyman
hey sakin ol
beni göremediğin için bu kadar sinirlendin mi?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 19, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

- 𝗙𝗜𝗡𝗗 𝗔 𝗙𝗥𝗜𝗘𝗡𝗗 𝘀𝗵𝗶𝗴𝗮𝗿𝗮𝗸𝗶 𝘅 𝗿𝗲𝗮𝗱𝗲𝗿Where stories live. Discover now