Isa ajunse acasă și urcă pentru a face un duș.
După ce termină dușul se îmbracăȘi coboară în bucătărie. Își face omletă, după care se pune la TV pentru a mânca. Nu îi place să mănânce singură, așa că ideea cu uitatul la TV era o variantă.
Tresare când telefonul începea să sune.
-Aish, urăsc telefonul ăsta...
Zise verificând cine sună...
Yeoboseyo?
-Hei, Dear. Ce faci? Cum ești?
-Ji-Hoo, acum mâncam. Tu?
-Crezi că poți trece pe la cofetărie azi?
-Desigur, mai am ceva timp liber până la ora 13.
Se ridică cu greu de pe canapea, lenea făcându-și apariția și își spală farfuria.
Cheamă un taxi așteptând-ul în fața casei.
Andra era deja la Ji-Hoo discutând cu Park Ji-Sang despre cursele de astăzi ale lui Isa, cât și despre concursul de vineri.
Mecanicul nu reușise să termine 100% cu mașina, dar era convins că nu va avea probleme cu ea. Atâta timp, cât după ce va termina cu ea, o va readuce la atelier.
Andra era dezamăgită în legătură cu asta, fiindu-i și frică pentru prietena ei. Dacă se va întâmpla ceva astăzi?..Yoongi între timp, se antrena cu trupa. Nu prea era prezent, gândindu-se la ea..
*ora 12*.
-Băieți, să luăm o pauză. Mergem să mâncăm ceva? *zise Namjoon așezându-se pe canapea*
-Eu aș vrea o înghețată. *zise Taehyung privindu-l pe Joonie cu o față de catel nevinovat*
-Da, ar merge o înghețată. *Jungkook aprobându-l*
-Yoongi? Tu? Ce propui? *Bătându-l Tae ușor peste umăr*.
-Da, ce vreți voi. *și se așează pe canapea lângă RM*
-Perfect!!! Am văzut o cafenea aproape de noiii. *zise Jimin fericit*.
-Voi suna șoferul. Îi voi spune să ne aștepte.
Zise Hoseok zâmbind larg. Băieții merg spre vestiar pentru a se schimba, pe urmă pornind într acolo.
Andra încearca să o convingă pe Isa...să lase pregătirile în mâinile lui Ji-Sang și să amâne turele pe care voia să le facă cu mașina astăzi.
-Ești Încăpățânată.
-Nu voi muri astăzi, cred. Am așteptat o săptămână!! Știi cât înseamnă pentru mine?! Mai sunt 2 zile până la concurs și nu am reușit să fac nimic... Mă rog o zi, pentru că mâine este concertul BTS și nu îl voi rata. *zise Isa deja nervoasă*