Andra ajunse iar Ji-Sang aștepta pe holul Spitalului.
-Ce s-a întâmplat? Cum e?
-Hei, momentan nu știu nimic.. Îmi pare rău.... I-am spus să se oprească.. *ridicându-se de pe scaun*
-Știm cum este Isa.. Nimic nu o poate convinge...
-Nu era prea ok, s-a întâmplat ceva?
-Uhm... Cam da... Ne-am și certat puțin de dimineață... Adică nu certat... Dar s-a supărat pe mine...
-Sigur este doar asta? Nu părea a fi ceva atât de minor.
Andra oftă scurt și s-a așezat pe scaun.
-Ahm...Eu și Taehyung ne-am cunoscut în Tokyo acum 5 luni...
Au avut ei un concert acolo, eu am mers pentru ceva în legătură cu concursul lui Isa... Și am dat accidental unul peste celălalt.
După o lună, am vorbit despre Isa și Yoongi. Am tot încercat să îi facem să se întâlnească fără ca ei să știe unul de celălalt, dar Isa a tot evitat subiectul...
Când Tae mi-a spus că vor veni pentru un concert... Am crezut că este momentul potrivit.
Nici nu am discutat cu Isa despre mine si Tae...-Ea și Yoongi?..
-Da. Isa îl admiră foarte mult. Îi adoră și iubește pe toți. Dar Yoongi este în inima ei, mai mult decât ar trebui să fie..
-Înțeleg...
-Știu că ai început să o placi... Dar....
Andra nu reușise să termine propoziția, că medicul ieșise din Salonul ei.
-Sunteți rude? *întreabă doctorul privindu-l pe Ji-Sang, care s-a dat un pas în spate, făcând semn către Andra*
-A suferit o lovitură la cap, din fericire nu este ceva grav, dar această lovitură...I-a provocat amnezie..Iar piciorul drept a trebuit să îl punem în ghips.
-Ce?!
-Puteți intra la ea.
Doctorul plecase, iar Andra nu știa ce să facă.
-Hei, va fi bine. Eu merg să văd ce mai este de rezolvat...
Te descurci aici la spital?-Da. Cred că da...
Își face curaj și intră în salon. Isa stătea pe marginea patului privindu-și piciorul și tot odată mâna. Era confuză și speriată...