După 2 ore de viteză, discuții și distracție, speră Isa.. A decis să se oprească pentru azi.
-Mulțumesc, a fost ceva nou și interesant. *zise Yoongi zâmbind*
Pentru o secundă mă gândeam să nu vin.. Dar pe urmă știam că voi regreta asta, așa că mi-am ascultat inima pentru prima dată după muuuult timp.-Mă bucur că ai venit. Eu îți mulțumesc pentru asta. Nu mă gândeam ca voi face asta cu....
-Cu?
-Uhm...Mian.
Și iasă din mașină. Îl roagă pe Ji-Sang să îi ducă mașina în garaj. Yoongi putea să își dea seama că ceva nu era în regulă cu ea.
Cu cât stătea mai mult alături de ea inima lui care era de gheață, ușor ușor se topea. Și el era confuz, nu știa ce se întâmplă..., dacă începe să simtă ceva..
Dar de fiecare dată când Isa dădea un pas înapoi, îl durea.-Hei. *și o prinde de mâna*.
Ești ok?-Da, Yoongi.
-Te-ai schimbat brusc, am spus ceva greșit?
-Nu... Îmi pare rău pentru...
Dar sunt întrerupți de telefonul lui Yoongi.
-Mă sună Namjoon, scuză-mă puțin.
Namjoon era puțin nervos pentru că a cam lipsit astăzi, dar și îngrijorat. Și-a cerut scuze și i-a promis că va ajunge într-o jumătate de oră.
-Bănuiesc că trebuie să pleci. *zise Isa ne luându-și ochii de la el cât timp vorbea la telefon. *
-Da. Te mai văd astăzi?
-Da, cred. Mai târziu merg la cofetărie dacă vrei să treci pe acolo.
-Okei.
Isa roagă pe cineva să îl ducă pe Yoongi cu mașina până la hotel. Deși el refuzase de câteva ori, a cedat într-un final, fiind convins de Andra că Isa nu va ceda până nu acceptă.
După ce pleacă el, Isa se schimbă, își adună lucrurile și se întoarce acasă.
Își face repede un duș și se pune pe pat gândindu-se la ce s-a întâmplat... Se gândește la ce simțea pentru el până când l-a văzut în seara aceea..
Se gândește și la ce a făcut-o să simtă...de când l-a văzut atunci până acum...
Lacrimile făcându-și apariția..
Telefonul o anunță că primise un mesaj, de la Andra pentru a coborâ în bucătărie.-Mda.., am văzut mesajul.
-S-a întâmplat ceva? De ce plângi ?...
-N.. Nu plâng. E doar...
-Ce? *întrebând Andra în timp ce o i-a de mâna și o roagă să se așeze pe canapea*. Ce este?
-Yoongi este!!! Știi că tot vorbeam despre asta..., îmi imaginam ziua asta... Dar nu pot...
-Și? Nu mai ții la el??
-Din contră!! *și începe să plângă mai tare*. Nu mă așteptam să simt atâtea...
Nu voi veni mâine la concert.. Îmi pare rău..-De ce? Îți doreai asta atât de mult.
-Înainte să îl am pe Yoongi în față, rugându-mă să îi spun dacă îl plac sau nu! Înainte de a... Aish!!! Nu vin, îmi pare rău.
Voi merge la cafenea, ne vedem diseară.-Să nu stai mult... Ai grijă!!!!!
Strigând după ea, dar Isa deja ieșise pe ușă.