POV Tyrone
De opdracht is bevestigd. Ik heb een gezicht, een locatie, het aantal waarschijnlijke aanwezigen en een plan. Mijn Bolt-action M24 poetste ik schoon in de huiskamer van het appartement dat ik ter beschikking heb gekregen.
Matthew Wilders. De man naast wie ik een week geleden een waarschuwingsschot heb moeten afvuren door het raam, om een glas uiteen te laten spatten. Ditmaal zal de kogel zijn hoofd raken. Of dit nou is wat ik wil of of dit juist is wat ik voor ogen had tijdens mijn sniper-training in het leger, is mij onbekend.
Eerst buiten de stad een paar oefenschoten lossen, om te controleren of de afwijkingen aan mijn M24 hersteld zijn naarmate ik deze gerepareerd heb. Vertrouwen in mijn kennis en vaardigheden over het in en uit elkaar halen van geweren en pistolen, als tweede uit de groep van zo'n dertig à veertig man, heb ik sowieso. Ik wil er echter zeker van zijn dat ik mijn doelwit niet zou missen als de afstand groter zou zijn dan driehonderd meter, wat waarschijnlijk wel het geval zou zijn.
Zo gezegd, zo gedaan. Ik heb geen afwijkingen kunnen ontdekken en heb mijn herinneringen wat kunnen opschonen wat betreft weersverwachtingen en windrichting, gecombineerd met afstand en waar het schot zou landen. Ik zal maar een enkel schot kunnen lossen voor ze me door zullen hebben. Een enkel schot is voldoende.
Langzaamaan begon ik meer te grijnzen en besefte ik me dat dit inderdaad mijn doel was dat ik voor ogen hield tijdens mijn training. Mensen snipen door het hoofd. Ja. Waarom wil ik het eigenlijk? Ik zou het niet weten..
De Bolt-action haalde ik weer uit elkaar en stopte ik terug in de dufflebag, om deze weer in mijn hand te nemen. Deze opdracht zal vast niet de enige opdracht worden. De grijns rond mijn lippen, verhulde zich in de duisternis. Ja, het kwam aardig dichtbij zonsondergang. De tijd waarop ik zal gaan wachten, om gemakkelijk te kunnen verdwijnen.
/Drie dagen later/
Vijf tel ik er. Vijf aanwezigen, Wilders uit het zicht. Een paar leken heen en weer te lopen in spanning en dat was het moment dat ik mijn doelwit in zicht kreeg. Wilders. Matthew. Leider van de Eternals. Gebied, Inferno. Voor ik de opdracht verbrand had in een kaarslicht, las ik dat hij onderzoek deed naar mijn baas.
Ik ben hier nu om een punt te maken. Mijn baas is niet zomaar iemand en dat zag ik al gelijk toen ik hem voor het eerst in het oog kreeg. Die man is gevaarlijk.. Als ik deze opdracht zou verknallen, zou ik hem ook niet onder ogen willen komen. Je kan aan hem zien hoe veel man hij met de hand heeft afgemaakt.. Een monster, zo kan je hem beter omschrijven.
Wilders stond op en liep naar de volgende ruimte in het hoofdkwartier waar hij in lijkt te wonen. Ik volgde hem in mijn vizier en hield mijn zicht op hem gericht. Spatten maakten mijn lichaam steeds natter en vochtiger, wat ik compleet negeerde. Het gras vormde zich om mij heen en de bladeren van de struik, tikten tegen mijn achterhoofd aan, om druppels langs mijn nek te laten glijden. Ik bleef het negeren voor complete focus.
Laatste check.
Adem in.
Adem uit.
Een schot door de demper.
A hit in the head.
Target eliminated.
---------------------------------------------------
*Ja, dit was inderdaad het 'idee' dat ik in mijn hoofd had. Het idee waarvoor een aantal Rpers onbewust hebben 'gestemd', zonder te weten waar het om ging. Ik had het al lang in mijn achterhoofd en nu is het waarheid geworden.
Dit betekent dat er een aantal dingen in de Rp anders zullen worden. Een aantal hebben geen gang meer. Een aantal zullen wraak willen. Een aantal zullen met blijdschap vertrekken.
Het is het leven van jouw Character, dat veranderen zal. Hoe dit verder zal gaan, ligt aan jou. Leiders roepen elkander op na het te horen te hebben gekregen dat een andere leider is afgeschoten als een stuk wild, door een onbekende vijand. Leden zullen steun proberen te vinden bij elkaar, om verder te kunnen gaan met hun leven en eventueel lid van een andere gang te gaan worden.
Ik hoop dat jullie achter dit idee staan en begrijpen waarom ik het doe. De keuze is en blijft lastig, maar invloeden van Matthew Wilders zullen herhaaldelijk voorkomen in de Rp, al is hij ten einde gekomen.*
Jullie 'host' in deze Roleplay op Wattpad
~SurvivalIsHisRevenge
(Weet wel dat er op dit huidige moment van publiceren, nog nauwelijks mensen hier wat vanaf weten en dat er tevens nog Rp 'vooraf' gaande is!)
JE LEEST
Port Wensbrook - mafia rpg - SIHR
ActionDeze Maffia RPG is origineel van @EdenWorld . Na wat overleg in privé, zijn we tot het besluit gekomen dat ik de Rp op mijn account voort ga zetten, zodat de Rp verder gaat. Het was wat stil gevallen en dat was zonde, aangezien het een erg gaaf idee...