Undercover. Undercover in een stad vol criminaliteit, om op onderzoek uit te gaan of hier een bepaald persoon leeft. Voor lange tijd ging dit plan niet in werking wegens het kleine aantal agenten dat hier aan mee wilde helpen, tot ook meer steden en zelfs landen hulp wilden bieden om die maffia van de straat af te halen.
Wij zullen in de meerderheid zijn. Nu nog niet. We weten niet welke gevaren er voor ons in deze stad zullen zijn. Daarom zijn we een groepje van een paar man, die eens in de zoveel tijd in het geheim bij elkaar komen, om gewonnen informatie aan de rest door te kunnen geven.
De inwoners zullen weer een rustig leven moeten kunnen leiden, al is deze opdracht eentje op leven en dood. Veilig en zonder zorgen over straat kunnen lopen, heeft prioriteit.
Hoe wij dit voor elkaar zullen krijgen? We zullen zien. Infiltreren in deze wrede wereld is een must. Vertrouwen moet gewonnen worden om dit plan te laten slagen en degene achter deze hel achter tralie te kunnen krijgen, weer. En daar zal het een en ander voor geregeld moeten worden.
Mijn naam is voor jullie onbekend, maar degenen met wie ik contact heb, laten me reageren op de naam -----.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
In mijn hoofd was het plan al in werking gezet, maar zonder dit hoofdstuk gepubliceerd te hebben. Wie de undercover Agent aan mijn zijde is, houd ik zo lang mogelijk zo >:) De naam is voor mij bekend en zijn Character heeft ook al wat Rp gehad, al is dat nihil.
Of dit plan zal gaan werken om de Rp weer lekker op te starten (al dan niet met nieuwe Characters), is ook voor mij de vraag, maar laten we hopen op het beste!
Echt bezig zijn we nog niet, maar zoals de titel aan aanduidt,
zal dit een nieuw hoofdstuk in het ieders verhaal worden! ;D
Veel plezier!
JE LEEST
Port Wensbrook - mafia rpg - SIHR
AzioneDeze Maffia RPG is origineel van @EdenWorld . Na wat overleg in privé, zijn we tot het besluit gekomen dat ik de Rp op mijn account voort ga zetten, zodat de Rp verder gaat. Het was wat stil gevallen en dat was zonde, aangezien het een erg gaaf idee...