Sıradan bir geceydi, Arda her zaman yaptığı gibi boş boş telefonuna bakarak zaman öldürüyordu.
Telefonda arakadaşı Eylül ile mesajlaşırken balkondan gelen garip sesleri duymasıyla hemen o tarafa döndü, ne oluyordu?
"Ayı etj çhkgzla..."
Duyduğu bu cümleyi anlayamamıştı, koşarak balkona ilerledi ve orada kimin olduğuna bakmaya başladı, kimseyi göremediğinde karanlık balkona doğru seslendi.
"Aga kimsin?"
Arda merakla bir cevap almayı bekledi, bir süre sonra yanına birinin yaklaşmaya başladığını fark ettiğinde şaşırarak bir iki adım geriye gitti.
Bu... Çinli bir adamdı...
Çinli adam Arda'ya gülümseyerek balkondan çıktı ve yanına yaklaştı, ardından onunla konuşmaya çalıştı.
"Nukmjl behnabe."
Arda hala şaşkındı, Nukmjl neden onun balkonundaydı..? Nukmjl Arda'nın garip bakışlarını gördüğünde açıklayabilmek için konuşmaya devam etti.
"Bsbi ucaktan attylar..."
Nukmjl cümlesini bitiremeden ağlamaya başladı, sümüklü bir Çinliydi...
Arda onu sakinleştirebilmek için söyleyebileceği bir şey düşündü, ardından gülümseyerek konuştu,
"Tamam aga benimle yatabilirsin."
Nukmjl sevinçle başını sallamaya başladı, Arda onun bu halini gördüğünde mutlu olmuş ve içinde bir şeyler hissetmeye başladığını fark etti. Tam bir şeyler söylemek için dudaklarını araladığında, Nukmjl Arda'nın dudaklarına yapıştı...
Devam edecek...