~Saat 22.32
____
Jennie' den
Kızlar ( Lisa, Rosé ve Jisoo ) bu gece bizim evde kalacaktılar. Ve yarın bizim okula gideceğimiz ilk gün. Uff hep okul değiştirmek zorunda mıyız ?.. Kız döversek evt. Umarım okulun ilk gününde okuldan atılmayız. Yani okuldan atılmamamız çok düşük bi ihtimal de neyse.
Rosé yaklaşık üç buçuk yıldır bizim evde kalıyorr. Yeni Zelanda' dan buraya ( Güney Kore'ye ) liseyi okumak için geldi.
Lisa ve Jisoo ise ailelerinden kolayca izin aldılar ve bize kalmaya geldilerr. Onlarla birlikte olmak çok iyii. Seviyorum onları ehehew.Annem bir tabak bisküvi ve içecek getirmişti onları yerken sohbet ediyorduk.
Lisa: Size kötü haberim var desem..
Rosé: Bence hiç söyleme de keyfimiz kaçmasın.
Jisoo: Bence de.
Jennie: Zaten dün ki olay yüzünden hala sinirlerimiz bozuk yeterince..( Dün kızlarla kafede otururken bir erkek laf attı ve bizde öylece oturduk mu? Hyr tabeki. Biz göründüğümüz gibi bişey değiliz yani adamı sakat bırakan tipteniz o yüzden durmadık ve hepimiz birden ayaklandık. Çocuk "noluyor" bakışı atarken sevgilisi yanımızda belirdi. Neymiş biz sevgilisine asılmışız fln. Neyse orda kızı ve çocuğu bir güzel dövdük az kalsın polislik oluyorduk da kaçtık ehehw. )
Lisa: Zaten kötü haberim de bunlarla ilgili maalesef ki..
Jennie: nE ! Pff yine mi o gerzekqsız kız ve aptql sevgilisi !?..
Lisa: Evt. Söylüyorumm. Bunlarla aynı okuldayızz.
Jisoo: Nee ! Ahh deliricem niye ya.
Rosé: Jisoo birlikte delirmeye ne dersin ha ?
Jisoo: Bana uyarr.
Jennie: Heyy saçmalamayı kesin.
Lisa: Yoo bence hiçte saçmalamıyorlar.
Jennie: Şu an çok saçma şeyler konuşuyoruz konumuz neydi.
Lisa: Delirmek ehehw.Elime aldığım yastığı kafasına fırlattım. Ay hala çocuk gibi davranıyor yiahah.
Jisoo: Hey rahat durun ya.
Lisa: Yaah kafam acıdı.
Jennie: Bananeeğ.____
Rosé' den
Ahh tmm bu sefer deli olduklarının kanaatindeyim. Uykum geldi, yiaa yarın okul var pff umarım güzel geçer..
Jisoo: Didişmeyi kesin artık jenlisa ikilisi !.
Lisa: Hayır o bana yastık attı bende atıcam. Yastık nerde jichuu ?Ahh biz Lisayla napıcaz...
Rosé: Ben yatmaya gidiyorumm herkese iyi geceler. Rüyanızda beni görün eheh.
Jennie: Pekii rosie. Seni görmek için hemen yatıcam.
Slk şey.
Jisoo: Bence de hemen yat da yastık savaşı sona ersin.
Lisa: Hey millet, eğer yarın kalkmazsam beni öldü bilin.
Vee normal Lisa hali.
Rosé: Hehe öyle yaparız Lili. Hadi uyu.
Sonunda jennie' nin odasından çıkıp üç buçuk yıldır kaldığım odama geçtimm. Üstümü değiştirip kendimi rahat bir uykuya bıraktım.
____
Lisa' dan
Lisa: Gerçekten öldü bilin.
Jisoo: O kızla aynı okuldayız diye diğmi. Hiç çaktırmıyorsun canm.
Jennie: Hem eğer bize bir daha kafa tutarsa hallederiz, orasını sen düşünme Lili.
Jisoo: En fazla kız ve aptql sevgilisi sakat kalır ve bizde her zamanki gibi okuldan atılırız hm..
Lisa: Alt tarafı okuldan atılırız.
Jennie: Hm hm.
Jisoo: He birde ailelerimizden azar işitebiliriz o kadar.Lisa: Pki uyandırırsınız beni.
Bir an önce odadan çıkıp rosié' nin yanına gittim. Veee uyuyordu. Tüh... Sohbet ederdikte neyse. Evt yatmayı başardım. Tabii biraz telefonla oynadıktan sonra.
____
Jisoo' dan
Rosé ve Lisa gittikten sonra bizde jennie ile beraber yattık.
Jisoo: İyi gecelerr jenn.
Ses yok. Uyudu slk. Neyse.
Birkaç gün jennielerde kalmak için babamdan izin aldım ve tabeki izin vermişti hehhe. Çünki jennieyle yakın arkadaş olduğumuzu biliyor.
Pijamalarımı giydikten sonra hemen yattım. Ayy yarın iyi geçer umarım.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
._______________________________________________________
" Hellö "Ben Helya yani takma isim gibi bişiy. Real kullanmak istemedim. Neyse hikayeyi inşallah beğenmişsinizdir. Walla aklıma geldikçe yazıyorum. Aklıma güzel fikirler gelince direkt yazarımm.
___Lütfen oy verin.
___Yorum yaparsanız çok mutlu olur ben.
NEYSE bb.
Hoşça-kalmayın gidin uyuyun sjwjksj.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Exopink ~Aynı Kişi~
DiversosMerrhabaa arkadaşlar hikâyeyi değiştirmeye karar verdim umarım beğenirsiniz ship grup yine EXOPİNK olucak lütfen kitabı okumaya devam edin:)