′2.Bölüm

81 11 4
                                    

Evt herkeśe miriba.

Hadi okuyun.

____

Jisoo' dan

Alarm ve yine alarm. Alarmı kapattıktan iki dakka sonra yine çalıyor ufff... Burnumda bir şey hissettim sonra üşengeçlikten bir gözümü açtım ve ta daam. Jennie' nin çûsel ayakları.

Jennie: Jichuu alarmı kapatsanaa.
Jisoo: Sen bi ayaklarını çek burnumdan. Hem bugün okul var kalk hadi.

Yataktan çıktım ve jennieyi uyanması için kolundan çektim.

Jennie: Okul mu .? Ne? Ayy doğru ya uf pkii kalkıyorum.

Ve kalktı.

Umarım Rosié ve Lili uyanmıştır. Odadan çıkıp yan odaya geçtim yehee uyanmışlar. Rosé Lisayı uyandırmayı başarmış.

Jisoo: Uyandınız mı diye bakmaya gelmiştim. Hadi hazırlanın.

Rosé: Oky baby. Yatağı toplıyım hazırlanıcam.
Lisa: Hm hm evt. Hadi sende hazırlan.

Olumlu şekilde başımı aşağı yukarı salladım ve lavaboya gittim.

____

Jennie' den

Okul kıyafetlerimi giyinip saçlarımı düzleştirdim. Woah ne kadar güzelim eheheh. Annem kahvaltıya çağırmıştı, çantamı da alıp aşağı indim. Jichu masaya bir şeyler getiriyordu. " Yardımsever unnie time ". Çok seviom onu yaa.
Rosé upuzun sarı saçlarıyla geldi, uwuu çok tatlı olmuş ama buu.

Jennie: Harikasın bebeğim.
Rosé: Saol bebeğim sende öylee.
Jisoo: Hey artık oturun ve tıkının hm ne dersiniz. Geç kalmak istemezsiniz dimi..?

Küçük tebessümle masaya oturdukk.

_____

Chanyeol' den

Aç deilim. Yani yemek istemiyorum. Her neyse. Unniem yine hazırladı masayı. Sehun ayı gibi yiyor. Hortum yani maşallah.

Chanyeol: Al benimkini de ye.
Sehun: Toşokkor odorom.
Chanyeol: Ha ?...
Sehun: Toşokku..-
Chanyeol: Uf salak ağzını kapat üstüme kustun resmen.
Kai: Hadi sehun seni beklioz, kaç saattir yiyemedin. Okula gidicez bugün de geç kalırsak tuvaletleri sen temizlersin hm.?
Sehun: Tmm be of. Bi yemek yedirtmediniz insana.
Suho: Hadi boşboğaz al çantanı.
Yoo ra: Hey bi rahat bırakmadınız çocuğu. Öğlende bizim kafeye gelin birşeyler yersiniz.
Suho: Saol unnie öğlende uğrarız.

Ablama sarıldıktan sonra evden çıktık. Suho' nun arabasıyla gideceğiz. Siyah ve siyah bir araba. Çocuk zengin olm.

_____

Lisa' dan

Sanırım sacede ben yemek yedim. Bir an kendimi ' birkaç haftadır aç kalan, yemek görünce çılgına dönen insan ' zannettim. Ehehh.
Yemeğim bitince dışarı çıktık. Sonunda yürüyerek gitmeye karar verdik. En sevdiğim.

Evt yeni okulumuzun ilk günü. Aslında bizim için okulun ilk günü çünki diğer okuldan atıldık. Uzun hikaye ve şimdi yeni okulumuza gidiyoruz. Pff.

Lisa: Umarım bugün okulda sorun yaşamayız.
Rosé: Kesinliklee.
Jisoo: O kız ve aptal sevgilisiyle karşılaşacağımıza eminim.
Jennie: Evt. Bu 1000%999,9 buçukluk bir ihtimalle. Ama ben bu kıza dalarım içim rahat durmaz. Ve bu kız bizim okulda atılma sebebimiz olur.
Lisa: Dün okulu araştırdım da hep zekiler ve kendini bişey sanan insanlar var yani ne bilm bu okulda bizi tutmazlar veya biz bu okulda durmayız.

Exopink ~Aynı Kişi~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin