Aşk değil. Daha da içten, kan gibi.. Sen en güzel mevsimim En güzel yaşımın tan yeri Sen bu kanser kalbim için ulaşılmaz saç teli. Sen.. Bu ömrün en önemli sahnesi En güzel şehrim Benim en doğru sözüm. Hiç durmadan yürüdüğüm aşk yolunda en doğru yönüm Sen.. Mutluluğa serilen örtüm Sensizlik ve hayat arasında kurduğum köprü Sen yollarımda taş benim, sessizliğim derin Burası karanlık yıkık dökük, tam sensizliğin yeri Sana çıkan tüm kapıları kilitli yerleştiğim evin Bensiz iyi olduğun görmek acı dert ettiğim seni.Cidden sensizlik sorun değil onun olman sorunBenim sevgimi ölçmek istiyorsan yanıma gönder onuParamparça ettiğin bu kalp ile yüzleşsin Sevgi neymiş anlasın, görsün, utandırayım onuBunca şeyden sonra nasıl ? Bitti mi ? Saçmalık!Beni vizyondan aldı çünkü yeni filmi başladıHalen senle kaplı bil ki kalbimin yamaçlarıAdına paralel uzanan aşkımın iklimi saçların.Aşk devrim, ben şairim, sen ömrümün kesitiSöyle aşk yağmurum ıslatır mı onun yanında tenini ?Gelmiyorsun.. Şimdi yedi cihanın sultanı, gökte yıldız olsan dahi ne fayda be gelinim.Yoksun... Yok!Önünü alamıyorum yokluğunun baska değersiz yanına gelince nasıl kapatacaksin boşluğumu? Bana aşk dersi verenlere bir sorum varŞimdi hangi edepsizin kolunda o peşinden koştuğun ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni seviyorum, Çünkü ...
PoetrySevgi , Aşk ve istek .. Güzel şeylerdir tabiki Karşılıklıysa