אז...

244 15 120
                                    


אז שלום לכם!

כנראה שכל מי שקורא את הספר הזה הוא
1. משועמם מספיק
2. קרא לפחות אחד משאר הספרים בפרופיל שלי (אם זה היה הפאנפיק, בבקשה אל תדברו עליו, אני מתביישת בעצמי.)

אז אני חייבת לומר שאין לי כל כך הרבה רעיונות למה לעשות פה חוץ מלחפור.
כן, יש לי קצת רעיונות; ביקורות, המלצות, אתגרי כתיבה, עידכונים על הספרים שלי,  אבל זהו בערך.

האמת, בעיקר רציתי מקום לדבר בו עם אנשים רנדומליים, משעמם לי ממש בחופש הגדול וחשבתי שזו יכולה להיות אחלה תעסוקה.

כמה דברים:

1. הפרק הזה הוא כזה ניסיוני כדי לראות אם כיף לי לכתוב את הספר הזה, יש הרבה סיכויים שאני אוריד אותו מפרסום בכלל.

2. בגלל שאני לא רוצה רק לחפור פה אני יותר מאשמח אם תכתבו דברים שהייתם רוצים לראות פה.

3. אם יש למישהו פה המלצות לספר מתח טוב, בבקשה בבקשה תשלחו, אני כל כך משתעממת בבית בחופש וספר על רוצחים סדרתיים כל כךך יעזור לי כרגע...

4. הכריכה היא מאוד מאוד מאוד זמנית, רק עד שאנג'י תתפנה ואני אקבל ממנה כריכה חדשה.

כן, חוץ מזה אין לי כל כך הרבה מה להוסיף.

מקווה שאני אהנה מהכתיבה של הספר הזה ולא אמחק אותו, כי למען האמת, ספר חפירות נשמע ממש נחמד, פחות רציני ומחייב ממה שאני כותבת בדרך כלל.

מאחלת בהצלחה עם הציון לכל מי שעשה אתמול מועד ב' במתמטיקה.

מקווה שתזרמו עם השטויות שלי, כי טיפה קשה לפרוק טמטום בכתיבה של ספר מתח, אז הכל עומד לצאת פה.

וזהו, בשאיפה לכתוב פה פרק עם יותר תוכן (ומילים, כי הוא יצא קצרצר.)

צ'או~

Shit & StuffWhere stories live. Discover now