Nasılsınız?
Bende iyiyim sorduğunuz için teşekkür annemin telefenonuna Wattpad yüklemek için yalvardım ve en sonunda bende :D Her gün kardeşim ile gidiyoruz amcamlara ordaki internetten kitap yazıyorum :D Bu arada Bilgilendirme bölümünü tekrar okuyun bir kaç şey yazdım
Neyse İyi Okumalar ♡♡♡
Medya: Allison Alexsia Rita
Alexsia'dan Anlatım - Nara Köyü
Sırt çantamı tek koluma geçirdim ve evimin çıkışına ilerledim. Annemin hıçkırık seslerini duyunca arkamı döndüm ve en rahatlatıcı gülümsememi yüzüme yerleştirdim
-Ben iyi olacağım, kendine iyi bak meleğim...
Hızla çıktım ve gençlerin toplandığı meydana ilerledim. Kimisi durumu kabullenmiş ağlıyordu kimisi de ailesinin yanına gitmek için çırpınıyordu. Sağ gözümden yaş geldiğinde kimse görmeden sildim. Anneme söz vermiştim, hızla duruşumu dikleştirdim ve yüzümü korkusuz bir ifade ekledim.
Herkese teker teker güç testine girmişti sıra bana gelmişti. Komutan bir kaç dakika gözleri kocaman bir şekilde bana baktı ve bir kaç şey mırıldandı. Bileğime Shera kristali ile küçük bir kesik açtı. Kristal siyah bir ışık yayınca kaşlarımı çattım.
-Ciro Gücü Düşük Seviye 2
Shera taşı sözünü bitirince her yer sessizleşmişti. Ben ise şaşkınlıktan küçük dilimi yutacaktım. Bu kadar güçlü olmayı kesinlikle beklemiyordum. Sağ kolumun hafiften yanması ile koluma baktım.
Ciro Gücü Düşük Seviye 2
Gücüm yazıyordu...Komutan sanki siyah elmas gibi değerli bir şeymişin gibi bana baktı ve aynı şekilde at arabasına bindirdi. At arabası anında haraket ederken ben düşünceler içinde boğuluyordum. En fazla niro gücü düşük seviye 1 olmam gerekirdi. Burda açıklayamadığım olaylar dönüyordu.
Shera taşını görünce aklıma gelen anı....
-Bu taş ne işe yarıyor?Küçük kızın sorusu üzerine uzun boylu bir adam taştan gözlerini taştan çekti ve küçük kıza baktı.
-Köyde yaşayanların 15 yaşında gücü olup olmadığını bu taş sayesinde öğreniyoruz
Küçük kız adamın soğuk sesi yüzünden biraz ürkmüş ve bir adım geri sedelenmişti ama meraklı yüzü hala yerini koruyordu.
-Peki kraliyet ailesi?
Küçük kızın tekrardan soru sormasına sinirlenen adam burnundan soluyordu.
-Kraliyet ailesinden olanlar 4 yaşında güçlerini kullanmaya başlar ama sen kullanamıyorsun! Kraliyet ailesinin yüz karası!
Adamın sesi sonlara doğru iyice yükselmişti.
-Ates yapapîyoyum! [Çaktırmayım peltek peltek konuşuyor]
Adamın gözleri ona doğru koşan kızı görünce parlamıştı ve hemen kızı kucağına almıştı.
-Göster bakalım Nathalie
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Element Koruyucu
Fantasy-Siz mi benim ailemsiniz? Güldürmeyin beni! ~~~~~~~~~ -Merhaba! Ben Sam! -Merhaba? -Arkadaş olalım mı? ~~~~~~~ -Şimdi ne yapmayı planlıorsun Allison? Tüm kozlar bizim elimizde! Köşeye sıkıştın! Dudağımdan küçük bir kıkırtı çıkarken bana kaşlarını ça...