Evet patateserim! Bugün bir etkinlik başlatıyorum! Her bölümde beni takip eden veya kitaplarımı sıkı okuyucularından birini seçeceğiz ve onu tanıtacağım! Neyse bugünün pikaçusu, -aalauraa- Şanslı pikaçu!
İyi okumalar
________________
İsim
Allison Alexsia RitaSınıf
Son Element Koruyucu
Biçim Değiştirici
SavaşçıElement
Karanlık
Aydınlık
Kristal
Ateş
RuhYan Sınıf
YokPotansiyel
Ciro Gücü Düşük Seviye 2Ünvan
YokGüç tablomu görünce yüzüme şaşkınlık dalgası hücum ederken hemen kendimi toparladım, nasıl son element koruyucu olduğumu sonra düşünmek daha iyi bir seçenek sanırım. En iyi üç akademi beni istemişti, diğer akademiler ise köşelerine sinip kalmıştı. Derin bir nefes aldım ve sezgilerimin beni yanıtlamamasını diledim.
-Mione Akademisi
Mione Akademisi beni alkışlarken en arka sıraya oturdum ve odamdan çıkmadan kapşonumu taktığım için kendimi tebrik ettim. Neyse ben size mione akademisi hakkında bilgilendireyim.
Mione Akademisi ne kadar en iyi üç akademi içinde olsada son yıllarda öğrencileri iyi değildi. En iyi öğrenciler genellikle diğer iki akademiyi seçiyordu. Mione Akademisine de kötü öğrenciler kalıyordu.
Sahneye çıktığından beri biri veya birileri beni izliyordu. Öldürecekler sanki! Off' ladım ve beni izleyenleri bulmak için bahçeyi taramaya başladım. Bir kaç saniye sonra brni gözleri ile özellikle öldürmek isteyenleri bulmuştum. Herkes bana baksa da bunlar gözleri ile düşüncelerimi okumak ister gibi bakan prens ve 4 arkadaşından oluşuyordu.
Bu duruma göz devirdim ve oturmaktan sıkıldığım için yarasa gibi yapıştığım ağaca ilerlemeye başladım. Ne yapabilirim! Oturduğum yerde kalmaya alışkın değilim!
-Allison Alexsia Rita!
Ağaca gitmeme bir kaç adım kalmışken adımın seslenilmesi ile durdum ve arkamı döndüm. Prens ve 4 arkadaşı?
-Merhaba! Ben Sam!
-Merhaba?
-Arkadaş olalım mı?
-Tamam
Arkamı dönecekken tekrar konuşmaya başlayınca göz devirdim ve tekrar onlara döndüm.
-Hey! Nereye gidiyorsun?
-Ağacın yanına
-Önce seni arkadaşlarım ile tanıştırayım
Derin bir nefes aldım ve onaylarcasına başımı salladım.
-Bu Prens Aoran zaten tanıyorsundur. Bu Nicholas bu Olive bu da Harry
-Bende Alexsia, tanıştığımıza memnun olmadım
Ne var? Ben dürüst bir insanım! Onlar arkamdan baka kalırken ben ağaca ilerlemeye başladım. Şimdi şahin olmak vardı! Şu an şahin olmak için neleri vermezdim...
Prensten Anlatım
-Sıkıldım! Neden hayat neden!
-Sus Sam! Son 54 kişi!
Sam'in homurdanmaları eşliğinde son 19 kişi kalmıştı. Sonunda!
-Allison Alexsia Rita
Nick kıza baka kalırken sırıttım.
-Ne oldu aşık mı oldun!
-Hayır kızın güç tablosuna baksan sende anlarsın!
Nick'in cevabı ile bizim grup kıza dikat kesilmişti. Son Element Koruyucu!? Kız benim gibi Mione Akademisini seçmişti. Gidip en arka sıraya otururken biz onu göz hepsinden çıkarmamıştık.
Bilmiyorum bu kızda beni çeken bir şey var sanki onu daha önce görmüştüm, sanki daha önce çok yakındık... Kız bir kaç dakika sonra bahçeyi hızla taramış ve saniyeler için de bizi gözüne kestirmişti.
Göz devirdikten sonra ayağa kalkmış ve sahnenin tam karşısında ki ağaca ilerlemeye başlamıştı. Sam hızla ayağa kalkıp onun yanına ilerlerken bizde onu takip ettik.
-Allison Alexsia Rita!
Sam'in ismini söylemesi ile durdu ve arkasını döndü bu sırada bizde Sam'in yanında yerimizi almıştık.
-Merhaba! Ben Sam!
-Merhaba?
-Arkadaş olalım mı?
-Tamam
Tam arkasını dönüp gidecekken Sam tekrar ona seslendi.
-Hey! Nereye gidiyorsun?
-Ağacın yanına
-Önce seni arkadaşlarım ile ttanıştırayım
Derin bir nefes aldım ve onaylarcasına başımı salladım.
-Bu Prens Aoran zaten tanıyorsundur. Bu Nicholas bu Olive bu da Harry
-Bende Alexsia, tanıştığımıza memnun olmadım
Biz Alexsia'nın arkasından baka kalırken o arkasını döndü ve bir kaç saniye sonra bir şey mırıldadı.
nE¿
Bir dakika! Daha demin ne oldu?!
Biliyorum bölüm kısa oldu ama devam etsem devamını merak etmeyeceksiniz! Ehehe ben sizin merak etmenizi istiyorum vallahi!
Neyse komedi fantastik bir kitap yazmayı düşünüyorum ne dersiniz?
Cevapları buraya alalım lütfen -------->
571 Kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Element Koruyucu
Fantasy-Siz mi benim ailemsiniz? Güldürmeyin beni! ~~~~~~~~~ -Merhaba! Ben Sam! -Merhaba? -Arkadaş olalım mı? ~~~~~~~ -Şimdi ne yapmayı planlıorsun Allison? Tüm kozlar bizim elimizde! Köşeye sıkıştın! Dudağımdan küçük bir kıkırtı çıkarken bana kaşlarını ça...