Bilgilendirme

292 20 37
                                    

Meslekler|•
Savaşçı
Asker
Şifacı
Element
Yakın Koruma
Öğretici

Sınıflar|•
Büyücü
Savaşçı
Şifacı
Cadı

Yan Sınıf |•
Yan Sınıf kişinin daha güçsüz olduğu sınıftır. Örneğin sınıfı büyücü olan biri yan sınıfı büyücü olan birinden daha güçlüdür. Yan sınıflar bir sınıfı az da olsa kullanmaktır.

Güçler|• [ Düşük ten Yükseğe Doğru ]
Revan Gücü
Niro Gücü
Mara Gücü
Ciro Gücü
Allen Gücü
Shera Gücü

Seviyeler|•
Güçler kendi alanında seviyelere ayrılır. Her güç 3'e ayrılır mesela Mara Gücü düşük seviye orta seviye zirve seviye olarak 3'e ayrılır. Bu seviyeler de kendi içinde 3'e ayrılır, zirve seviye 1 veya düşük seviye 3 olarak ayrılır. [Her güç için geçerli]

Para Birimleri|•
50 Bakır: 1 Gümüş
100 Gümüş: 1 Altın
500 Altın: 1 Mavi Altın
1.000 Mavi Altın: 1 Kral Sikkesi
100.000 Kral Sikkesi: 1 Siyah Elmas

Krallıklar|•
Kuzey Krallığı
Güney Krallığı
Batı Krallığı
Allen Krallığı

Düşman Krallıklar|•
Kuzey Krallığı - Allen Krallığı
Allen Krallığı - Güney Krallığı

Dost Krallıklar|•
Kuzey Krallığı - Güney Krallığı
Batı Krallığı - Kuzey Krallığı
Güney Krallığı - Batı Krallığı

Barışçıl Krallıklar|•
Batı Krallığı

Batı Krallığı|•

Batı Krallığı en barışçıl Krallıktır, kimse ile düşman olmazlar ve savaş açmazlar. Bayraklarında barışı simgeleyen gri şahin vardır. Halk ve krallık birbirine güvenir ve saygı duyar. Halk asla sefillik içinde yaşamaz aksine bolluk içinde yaşar.

Doğa ile içiçe olan tek Krallıktır. Doğaya saygı duyar ve elinden geldiğince zarar vermezler kullandıkları ağaçların da 2 katı kadar ağaç dikerler. En büyük 3. Krallıktır ve içinde yaklaşık 87 tane büyük orman 69 tane göl, akarsu, deniz ve 9 maden ocağı bulunmaktadır. Maden bakımından yetersiz oldukları için Kuzey Krallığından maden alış verişi yaparlar.

Ağaç bakımından yetersiz olan Güney Krallığı da onlara her ağaç için 3 gümüş öder.

Krallıklarında 56 orman bulunmasına rağmen 17 tanesi halâ keşfetilme aşamasındadır.Yazları hafif yağmurlu ve güneşli geçer. İlk baharları ılık, sonbaharları yağmurlu ve kışları soğuk geçer.

Akademilere kayıt olmak için her yıl 28 Ağustos günü öğrenciler bileğini keser ve akademileri ismi yazılmış kum dolu cam küplerin hepsine kanını damlatır. Hangi kum kanı yok ederse o okula seçilmiş olur. Çok nadiren de olsa 2 yada daha fazla okul onu seçerse seçim öğrenciye kalır.

Güney Krallığı|•

Güney Krallığı en zeki Krallıktır, her adımını düşünmeseler bile zekice davranırlar. Zeki oldukları kadar kibirlidirler de. Bayraklarında bir kitap yığını vardır. Bayrağında hayvan olmayan tek Krallıktır.Halk hor görülmez ama işlerin %60'ı halka yaptırılır. Halk ne fakirdir nede zengindir. Doğayı pek sevmezler.

En büyük 4. Krallıktır, içinde 11 küçük orman, 23 göl, akarsu, deniz ve 23 maden ocağı bulunmaktadır. Krallıklarında pek ağaç olmadığı için Batı Krallığından alış veriş yapmaktadırlar.

Aynı zamanda Allen Krallığına Demir verirler karşılığında 100 altın alırlar. Bu durumdan çok memnun olmasalarda altına ihtiyaçları olduğu için yaparlar. Akademilere kayıt olmak için her yıl 25 Ağustos günü 1. sınıflar bir teste girer ve gidecekleri okul belirlenir.

Kuzey Krallığı|•

Kuzey Krallığı en korkusuz Krallıktır. Savaş yapmaktan asla çekinmez. Bayraklarında cesareti simgeleyen griffin vardır.

Halk savaşa her daim hazırlıklıdır. Halk ya savaş için yada şifacılık için eğitilir. Elementler için ayrı akademi sifacılar için ayrı akademi savaşçılar için ayrı akdemiler bulunmaktadır. Hangi güce sahip olduğunuzu bulmak için kolunuzu iğne batırılır ve güç seviyeniz, hangi bölüme ait olduğunuz ekranda görülür. Bu işlem herkesin önünde yapılır. Öğrenci dev ekranın yanına geçer ve Şifacı iğneyi batırır.

En büyük 2. Krallıktır, 12 büyük orman, 7 göl, akarsu, deniz ve 39 maden ocağı bulunmaktadır. 12 büyük orman olmasına rağmen 7'si yasaklı ormandır.Batı Krallığına maden yardımı yaparlar karşılığında ise 32 ağaç alırlar.

Allen Krallığı|•

Doğu Krallığı en kötü Krallıktır, durumları çok iyidir. Bayraklarında kötülüğü simgeleyen yılan vardır.Halka eziyet edilir ve her iş onlara bırakılır.

Krallık da yaşayanlar zenginken halk sefil haldedir. Yön adı adı almayan tek Krallıktır, Krallığın ismi soyadlarıdır.

En büyük 1. Krallıktır, 29 büyük orman 59 akarsu, göl, deniz ve 34 maden ocağı bulunmaktadır. 1 yasaklı orman vardır kimse oraya gitmez gidenlerde geri dönemezdi. Askerler her yıl 15 yaşında öğrenciler bulmak için köye inerler ve 15 yaşındaki her genci meydana toplarlar.

Shera kristali ile herkesin bileğine bir kesik atarlar. Eğer shera kristali konuşursa o kişinin güçleri vardır. Konuşmaz ise güçleri yoktur. Gücü olan kişiler güç seviyelerine göre akademilere yerleştirilir.

Son Element KoruyucuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin