ᎡσѕєᎡíα'ѕ ᏓᏌᎠᏩєᎷєNᎢ

12 1 0
                                    

—ᏟᎻíKαѕᎻí'ѕ ᏢσᏙ—
í Ꮤαѕ ᏟᏌᎡᎡєNᎢᏞч ᏔαᎢᏟᎻíNᏩ σN чσᏌᎢᏌвє σF ᎷαᎡKíᏢᏞíєᎡ'ѕ ѕKíᎢ σF ᏩσσᏩᏞє íᎡᏞ ᏔᎻєN ѕᏌᎠᎠєNᏞч αN єᎷαíᏞ ᏟαᎷє σᏌᎢ σF NσᏔᎻєᎡє.

"ᎻᏌᎻ... ᏔᎻσ ᏔσᏌᏞᎠ ᏩíᏙє Ꮇє αN єᎷαíᏞ αᎢ ᎢᎻíѕ ᎢíᎷє σF ᎢᎻíѕ ᎷσᎡNíNᏩ.. íᎢ'ѕ FᎡєαKíNᏩ 6:00 αᎷ." í ѕαíᎠ, αNNσчєᎠ σF ᎢᎻє єᎷαíᏞ íNᎢєᎡᎡᏌᏢᎢєᎠ Ꮇч FᏌNᎢíᎷє.

||αNσNчᎷσᏌѕ||

Ꭲσ: ᏟєᏟíᏞíαєNσѕᎻíᎷαᏞᏌᎠєNвєᎡᏩ
FᎡσᎷ: αNσNчᎷσᏌѕ

"ᎠєαᎡ ᏟєᏟíᏞíα, íF ᎢᎻαᎢ íѕ чσᏌᎡ ᎡєαᏞ NαᎷє.
í ᎻαᏙє α ᏢᎡєѕєNᎢ FσᎡ чσᏌ. ᎻσᏢє чσᏌ ᏔíᏞᏞ ᏞíKє íᎢ."

[ᎡσѕєᎡíα'ѕᏓᏌᎠᏩєᎷєNᎢ.αᏢK]

í ᏟᏞíᏟKєᎠ ᎢᎻє ᏞíNK αNᎠ íᎢ Ꮋαѕ ᎢαKєN Ꮇє Ꭲσ α ᏢᏞαᏟє FᏌᏞᏞ σF ᏔσNᎠєᎡ, íᎢ'ѕ α ᏙíᎠєσ ᏩαᎷє.
í ᏢᎡєѕѕєᎠ ᎢᎡíαᏞ ѕᎢαᎡᎢ ᏔíᎢᎻ Ꮇч ᎷσᏌѕє αNᎠ íᎢ ѕᎻσᏔѕ α ᏙєᎡч αᎠσᎡαвᏞє FíᏩᏌᎡє, α ᏟᎻαᎡαᏟᎢєᎡ ᎷαᎠє вч ᎢᎻíѕ ᏩαᎷє αNᎠ FσᎡ ᎢᎻíѕ ᏩαᎷє σNᏞч. α ᏞσᏞí ᏢєᎡᎻαᏢѕ?

[ᎡσѕєᎡíα:] "Ꮋí ᎢᎻєᎡє, Ꮇч NαᎷє íѕ ᎡσѕєᎡíααααααααααα αNᎠ íᎢѕ NíᏟє Ꭲσ ᎷєєᎢ чσᏌ; í ᏔíᏞᏞ вє чσᏌᎡ ᏩᏌíᎠє ᎢᎻᎡσᏌᏩᎻσᏌᎢ ᎢᎻíѕ ᏩαᎷє. í ᏔíᏞᏞ ᎢєᏞᏞ чσᏌ ᎢᎻє ᎠєᎢαíᏞѕ αвσᏌᎢ ᎢᎻíѕ ᏩαᎷє; ᏔєᏞᏟσᎷє Ꭲσ ᎡσѕєᎡíα'ѕ ᏓᏌᎠᏩєᎷєNᎢ ᏔᎻєᎡє чσᏌ ᏩєᎢ Ꭲσ ᏓᏌᎠᏩє ᏢєσᏢᏞє αѕ чσᏌ ᏢᏞєαѕє ᏔíᎢᎻ ᎢᎻє ᎻєᏞᏢ σF ᎡσѕєᎡíα ᎢᎻє αᎡᎢíFíᏟíαᏞ íNᎢєᏞᏞíᏩєNᏟє αѕѕíѕᎢαNᎢ.
вᏌᎢ Ꮤє ᎠσN'Ꭲ ᏓᏌᎠᏩє ᏓᏌѕᎢ FσᎡ FᏌN, Ꮤє ᏓᏌᎠᏩє вєᏟαᏌѕє Ꮤє NєєᎠ Ꭲσ ѕσᏞᏙє ᎢᎻíѕ Ꮯαѕєѕ Ꮤє ᎻαᏙє вєєN ᎢαKєN."

ᎡσѕєᎡíα ᎻαᏙє ѕᏌᏟᎻ ᏟᏌᎢєѕч ᏢᏌᎡᏢᏞє
ᎠᎡíᏞᏞєᎠ ᎢᏔíNѕ ᎢαíᏞѕ íN α ᏞσNᏩ ᎻαíᎡ ᏔíᎢᎻ ѕᏟᎡᏌNᏟᎻíєѕ, ᏞíᏞαᏟ σᎡвѕ αNᎠ ᏢíNKч ᏟᎻєєKѕ, αNᎠ ᎡєᎠ ᏞíᏢѕ. ᎻєᎡ ᏟᏞσᎢᎻєѕ αᎡє вᏞαᏟK ᏌNíFσᎡᎷ ᏔíᎢᎻ α ᎡєᎠ ᎡíввσN ᏟσᏙєᎡєᎠ ᏔíᎢᎻ α ᏢᏞαíNᏞч ᏔᎻíᎢє ᏓαᏟKєᎢ.
αᏞᏞ í ᏟαN ѕєє σN ᎻєᎡ вσᎠч íѕ σNᏞч α ᏢσᎡᎢᎡαíᎢ ᎢᎻσ, ᎻσᏔ ᏔєíᎡᎠ.

αNᎠ ѕσ, ᎢᎻє αᎡᎢíFíᏟíαᏞ íNᎢєᏞᏞíᏩєNᏟє ᏟσNᎢíNᏌєѕ ᎻєᎡ ᎠσíNᏩ.

[ᎡσѕєᎡíα]: "Ꮤє NєєᎠ Ꭲσ KNσᏔ ᏔᎻσ Ꮮíєѕ αNᎠ ᏔᎻσ'ѕ NσᎢ вч ᏞσσKíNᏩ αᎢ ᎢᎻєíᎡ ᏢᎡíᏙαᎢє íNFσᎡᎷαᎢíσN ᏢᎡσᏙíᎠєᎠ вч Ꮜѕ ᏔíᎢᎻ ᎢᎻє ᎻєᏞᏢ σF Ꮇч ᏟчвєᎡ αвíᏞíᎢíєѕ; ᎢᎻíѕ íѕ ᏩσNNα вє FᏌN, í ᏓᏌѕᎢ KNσᏔ íᎢ~"

ᎡσѕєᎡíα ѕᎢαᎢєѕ ѕσ αѕ ᎢᎻє Ꮇч ᏟчвєᎡ вᏌᎠᎠч FσᎡᎷєᎠ α ᏓσчFᏌᏞ ѕᎷíᏞє σN ᎻєᎡ FαᏟє.

[ᎡσѕєᎡíα]: "NσᏔ, í ᏔíᏞᏞ ᎢєᏞᏞ чσᏌ єᏙєᎡч NσσK αNᎠ ᏟᎡαNNч чσᏌ NєєᎠ Ꭲσ KNσᏔ Ꭲσ ᏩєᎢ ѕᎢαᎡᎢєᎠ: Ꮤє NєєᎠ Ꭲσ ᎠєᎢєᎡᎷíNє ᏔᎻσ íѕ ᏞчíNᏩ σᎡ NσᎢ вєᏟαᏌѕє Ꮤє NєєᎠ Ꭲσ FíNᎠ ᏔᎻσ ᎠíᎠ ѕᏌᏟᎻ ᏟᎡíᎷє ᎢᎻαᎢ íѕ ᎢσᏞᎠ Ꭲσ Ꮜѕ.
íF ᎢᎻєч αᎡє ᏞчíNᏩ ѕσᎷєᎢíᎷєѕ; ᎢᎻєч ᏔíᏞᏞ вє
'NσᎢ ᎡєαᏞᏞч ᏩᏌíᏞᎢч', íF ᎢᎻєч αᎡє ᏞчíNᏩ αᏞᏞ ᎢᎻє ᎢíᎷє; ᎢᎻєч ᏔíᏞᏞ вє 'ᎡєαᏞᏞч ᎡєαᏞᏞч ᏩᏌíᏞᎢч',
íF ᎢᎻєч NєᏙєᎡ ᏞíєᎠ αᎢ αᏞᏞ; ᎢᎻєч ᏔíᏞᏞ вє 'NσᎢ αвѕσᏞᏌᎢєᏞч ᏩᏌíᏞᎢч!'. єᏙєᎡч єNᎠíNᏩ Ꮋαѕ єαᏟᎻ ѕᏢєᏟíαᏞ ᏢᏌNíѕᎻᎷєNᎢ; ᎢᎻσѕє ᏔᎻσ ᎻαᏙє 'NσᎢ ᎡєαᏞᏞч ᏩᏌíᏞᎢч' σN ᎢᎻєíᎡ FαᏟєѕ ᏔíᏞᏞ ᎻαᏙє α ѕᏞíᏩᎻᎢ ᎻαᎡѕᎻ ᏢᏌNíѕᎻᎷєNᎢ, ᎢᎻσѕє ᏔᎻσ ᎻαᏙє 'ᎡєαᏞᏞч ᎡєαᏞᏞч ᏩᏌíᏞᎢч' σN ᎢᎻєíᎡ FαᏟєѕ ᏔíᏞᏞ ᎻαᏙє α ᎻαᎡѕᎻ ᏢᏌNíѕᎻᎷєNᎢ ᎢᎻαᎢ ᎷíᏩᎻᎢ ᏟαᏌѕє ᎠєαᎢᎻ, αNᎠ σFᏟ, ᎢᎻσѕє ᏔᎻσ ᎻαᏙє 'NσᎢ αвѕσᏞᏌᎢєᏞч ᏩᏌíᏞᎢч!' ᏔíᏞᏞ NєᏙєᎡ ᎻαᏙє ѕᏌᏟᎻ ᏢᏌNíѕᎻᎷєNᎢ σᎡ ᏔᎻαᎢѕσєᏙєᎡѕ.
NσᏔ, Ꭰσ чσᏌ ᏌNᎠєᎡѕᎢαNᎠ?"

ᏟᎬᏟᏆᏞᏆᎪ'Ꮪ ᎷᎪᎠNᎬᏚᏚWhere stories live. Discover now