Tanıtım.💖

104 5 3
                                    

Bir lise düşünün. Ve şimdi de o lisenin manyak grubunu. Her biri faklı kişisel özelliklere sahip olan lakin yufka yüreklerinden kaygı duyulmayacak bir grupa sahip bu okul.

-Grubun manyak, deli ve serseri kızı Arya var mesela.

-Grubun çıtkırıldım, nazik kızı Berfin vardır. En merhametlisidir grubun.

-Bir de grubun çok yiyeni ve çok güleni Şeyma var. Geçmişte yaşadığı ihaneti yemek yiyerek unutmaya çalışıyor.

-Grubun masum duran ama can yakıcı annesi Melike var mesela.

-Sonra grubun sürekli sinirli, agresif bücürü Didem var. Yeşil gözleri, insanın başını döndürüyor adeta.

-Grubun abisi, şefkatinden eksik etmeyen Ensar da var.

-Grubun en soğukkanlısı, bohem prensi, can yakanı Baran.

-Grubun en mutlu, cana yakın, sahiplenicisi Batur'dur. Özellikle Didem onun zaafıdır.

-Grubun bir de babası var. En büyükleri Batuhan.

-Grubun diğer manyağı Kaan'ı unutuyordum az daha.

-Grubun şıpsevdisi, egolu Yağız var.

-Bir de grubun şakamatiği Can vardır. Her daim güldürür, hangi halde olursanız olun.

-Grubun mavişi Yaren'de var!

-Ah unutmadan! Grubun diş telleri olmasına rağmen karizma babası Ayhan var.

İşte, okulun kardeş sayılacak kadar yakın, deli grubu. Onlar, birbirlerinden vazgeçemezle. Kendilerinden vazgeçer, birine bir şey olmasına izin vermezler.

Bakalım bizi neler bekliyor?

Sıcak Şarap.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin