De catre Christi
Ce vrei?
Ce ai?
Eu ce am? Tu ce ai?
Eu nu am nimic sunt bine
O serios si de ce atunci m-ai injurat
Nu te-am injurat
MINTI! ESTI UN MINCINOS! NUMA ASTA STI SA FACI!
Ce ai Kira? Ai baut?
Ba tu esti prost!? De ce ai zis ca nu ma cunosti si ca nu m-ai vazut niciodata?
Poftim! Kira esti sigura ca nu ai baut? Eu nu am zis asa ceva niciodata!
Ai iubita?
Nu de ce?
Vai cat poti mintii! Te-ai cuplat cu prietena mea ca sa ce? Sa ma faci geloasa? Ei bine nu iti iese! Nu mai avem ce vorbi! Spun si vreau sa plec dar ma prinde de incheietura ai ma trage spre el aproape. PREA APROAPE. Ii simteam respiratia calda pe gatul meu. Era asa excitant, dar decis sa nu il bag in seama si sa imi revin. M-am uitat la el incercand sa imi dau seama ce sentimente exprima fata sa. Tort ce se vede erau nervi si confuzie. De ce ar fi confuz de ceva ce sa intamplat in urma cu cateva minute. Il vad cum isi regleaza vocea trage o gura de aer si incepe sa vorbeascaKira iti spun sincer ca n-am nici cea mai mica idee despre ce tot indrugi tu acolo. Nu stiu tu de unde ai scos toate astea dar ii o prostie. Eu acum vin se la parintii mei deci nu eram eu. Poate m-ai incurcat dar eu sigur nu eram. Daca vrei ii voi suna sa iti demonstrez ca zic adevarul.
Mmmm....
Kira!
Jake?
Laso pe kira! Spune fugind pe sosea spre mine
Jake ai..... nu reusesc sa termin toata fraza ca o masina intra in jake si il loveste din plin. Lacrimi curgeau pe fata mea si am simtit cum picioarele mi se inmoaie si o sa fiu pe punctul de a lesina. Cat eu fug spre jake christi suna la salvars.Jake !spun plangand. Incearca sa nu inchizi ochii. Nu vreau sa ma parasesti si tu imi esti ca un frate mai mare pe care il iubesc foarte mult! Jake! Dintr-o data se aude o sirena cum vine in viteza. Se opreste si medicii il preiau il urca pe targa si pornesc spre spital. Am mers cu christi pe urmele salvarei cu gandul la jake. Sper sa fie bine.
Totul o sa fie bine spune christian punandusi mana pe piciorul meu.