Nici bine nu termin fraza ca vine un domn la geam.
O futi mai tarziu! Acum miscate ca stai dupa tine de 10 minute!
Nu te rasti la mine ca sa vezi ce-mi imi infig un pumn in fata ta
Yaa christi termina! Imi pare rau e morocanos de fel
Ascultati iubita ca alfel o sa ai probleme
Yaa nebu.... sunt oprit de kira care iti pune ma pe a mea ca sa ma calmez si chiar reuseste. Pornesc masina spre acel parc de distractii. Sunt fericit ca ma va ierta si poate o voi recastiga si va fi a mea din nou. Nu vreau sa o pierd iarasi.
Ajunsi la parcul de distractii ne-am dat in toate prostiile. In masinute, in roata,am tras la tinte si am facut o multime de poze. Ne-am distrat si ne-am simtit bine. Cred ca o sa il iert dar nu acum. Nu este momentul. Ne-am urcat in masina si am pornit spre aparten unde probabil jake ma astepta suparat ca nu l-am sunat de ceva timp. Cobor din masina si dau de jake.
Nu vezi cat ii ceasul? Ce ai pe gat?
Aaa.. jake... putem vorbi in apartament?
bine!
Ea nu pleaca nicaieri. Doarme cu mine si punct
Dormi cu curva ta! Ea nu este ca toate!
Serios ai daia era sa neo tragem in masina
Christi!
Poftim? Spune si il ia de gulerul tricoului pe christi
Jake haide sa mergem te loog
Nu! Tu vi cu mine!spune si ma trage dupa el dar sunt prinsa de jake si trasa la el in brate
Ea vine cu mine! Nu o voi lasa sa stea cu magarii ca tine!
Ce ai zis?! Spune si ii da un pumn lui jake. Jake sare pe christi si ii da pumni in gura. Christi il pune la pamant pe jake si incepe sal loveasca. Eu sunt speriata si plang de ceea ce vadJake! Christi! Va rog terminati!
Niciunul nu ma ascultat asa ca am fugit plangand pe o poteca. In fata mea era o casuta mica. Eram curioasa sa intru asa ca am inaintat spre ea. Dintr-o data vad negru....