Ma trezesc grabita,Imi fac rutina si plec spre firma. Acum am 23 de ani si lucrez la o firma importanta. Sunt creatoare. Eu fac schitele cu haine pentru modele. Ma urc in masina si merg cu viteza. M-am mutat in Olanda ca sa uit de trecut si tot ce tine de el inclusiv Christi. Intru in birou si ma fac cat mai comoda in scaun. In timp ce imi beau cafeaua Izabel intra grabita pe usa de sticla.
Vezi ca spargi sticla!
Scuze! Am venit sa te anunt ca avem un sef nou.
Super! Spun pe un ton sarcastic
Am auzit ca e tanar
Nu ma intereseaza. In cat timp tre sa il cunoastem.
Pai in 10 minute avem sedinta.
Bine. Du-te inaintea mea.Imi asez schitele in ordine imi las cafeaua si plec spre noul sef.
Intru in camera si toti isi intorc privirile catre mine. Nu imi place sa fiu in centrul atentiei si ma asez la locul meu. Toate femeile susotesc intre ele despre noul sef. Se zice ca ii sexi, are 25 de ani si ca ii inalt. Wow ce sa spun. Astea deja is in limba dupa el si nici macar nu il cunosc.
Pe usa intra un domn inalt cu ochii negri, par maro si un fizic bine lucrat. Sta cu spatele la mine dar ii pot observa talia mica si umerii lati. Ah imi vine sa sar pe el o si are vocea groasa. Imi vine sa lesin aici. Ma intimideaza si nici nu il cunosc. Se duce in mijlocul camerei si il pot vedea mai bine. Nu pot sa cred.... Christi! Serios fix aici trebuia sa apara idiotul ista. Cu ce ti-am gresit doamne de imi faci una ca asta. Arata bine! Tu cine esti? Constiinta ta proasto! Taci constiinto el nu arata bine. Ba da si te atrage. Ba nu! Nici nu imi dau seama cand sunt strigata de el. Aah ce ma enerveaza.
Kira! Ai limba sa vorbesti
O scuze nu v-am auzit
Eu sunt noul tau sef si vom lucra impreuna. Spune si imi ranjeste ca un idiot in fata. Ca un idiot frumos. Ce el nu ii frumos el ii prost da prost.
Ce cum adica vom lucra impreuna! Spun cu voce tare din gresala. Aaarh imi vine sa intru in pamant de rusine
Sa intamplat ceva? Ma intreaba Roger
Ou nuNici nu imi dau seama ca ramanem doar noi doi in sala. Dau sa plec dar imi prinde mana.
Se pare ca nu scapi de mine! Spune zambind ca un idiot. Imi vine sa ii cau un pumn si sa ii sterg tot zambetul acela de pe buze.
Din pacate. Spun maraind
Pa spun iesind ca o tornada.Off atatea schite si sedinte au fost astazi. M-au epuizat complet. Stau pe laptop si trimit ultima schita. Deodata mi se tranteste pe birou un dosar ce ma face sa tip
Ho nebuno! Nu tipa! O sa creada istia ca te violez
Daca n-ai fi aruncat dosarul ila n-as fi tipat!spun deja iritata de prezenta lui
Si care ar mai fi distractia iubire
Nu ma lua pe mine cu iubire! Asa ceva nu exista
Deparca m-ai uitat.
Nici nu stiam de existanta ta pana sa apari aici. Nu puteai si tu sa lucrezi la un circ ti se potrivea mai bineZambeste! De ce dracu zambeste ii prost? Vine aproape de mine prea aproape incat ii simt respiratia pe gatul meu. Ma saruta pe gat ceea ce ma face sa scot un suspin
Oh
Stiu ca inca ma mai iubesti. Spun si ma prinde de talie strans
Il imping de pe mine si ii dau o palma.
NEMERNICULE! Tip si plecCum isi permite. Nesimtitul. Imi vine sa il arunc in fata unui tren. Nici nu imi dau seama cand am ajuns in fata apartamentului meu. Cobor din masina si dau de ..........