RULES x PAYMENT x FORM

278 30 178
                                    

Sha perhati banyak story yang view dia banyak tapi vote sikit. Mesti ramai yang jadi silent readers kan? Tak apa sha akan bantu korang yang memerlukan vote.

Jadi Sha ambil keputusan buat buku ni untuk penulis yang Sha sayangi kat luar sana. 😘

Nak beritahu yang bila buku kau dah aku vote, aku akan vote sampai complete. Bukan sampai bab yang sekarang. Baik kan aku? Aku tahu, tak payah cakap pun tahu dah

Eh menyampah pulak dengan diri sendiri.

Ada beberapa peraturan yang kamu perlu patuhi, tak banyak pun.

RULES

1. Korang perlu follow acc ni dengan acc kak Mirah. mirahci. Dia juga akan vote korang punya story, so double lah kan. Bukannya kami batak followers tapi senang untuk aku mention korang nanti.

Korang akan tanya kenapa kak Mirah? Sebab dia kawan aku, so kami saling membantu. Huh tak payah tahu lebih kang korang rampas dia dari aku. Pstt.

2. Kalau boleh sedekah 1 vote kat buku kak Mirah, tajuk dia "That's Why". Nak aku suruh vote kat buku aku... tak ada pulak aku buat story wakaka. Anggap sebagai balasan gitu hehe.

3. Isi borang selengkapnya.

4. Hebohkan buku ni kat mb korang jadi ramai yang tahu. Diaorang pun nak vote jugak kan.

5. Kalau dah siap isi borang tu, mohon bersabar sebab sha ada life gak. Selalunya sha akan vote waktu malam, sebab pagi sha kena belajar. Kalau tak belajar kang kena hempuk oleh ayah sha. 😭.

6. Semua jenis cite boleh. Sama ada romance? Teenfiction? Mystery? Short story? Aku terima semua tu dengan hati terbuka. Bukan sebab apa, aku bukan vote je tapi sekali baca buku korang.

7. limit 30 jer dulu. Nanti kalau aku dah siap vote semua aku buka lah balik. Hehe 😘.

Hah, itu jer. Senang bukan? Tak menyusahkan ke 👉🏽👈🏻. Kalau taknak ikut rules kedua pun tak apa, kak Mirah tak marah pun. Dia cakap lah haha.

Kita beralih pada payment pulak.

PAYMENT

1. Dah aku vote tu kau ucap lah terima kasih ke bagi bunga mawar ke. Untuk bangkit kan semangat aku wakaka. Aku promote kan sekali buku kau kat sini, jangan risau 😘.

2. Bayarannya hanya RM10 untuk satu buku, eh mata keranjang nampak... eh tak ada lah, bayaran melalui duit tiada okey! Free tapi kena buat rules dia lah 😪

FORM

Authour :
Title :
Genre :
Status : (OG, OH, H, SU, etc)
Tag : limit 10 user. Nak lebih pun takpe. 🤭

Last, aku bukan sombong tak balas massage korang dekat mb or private massage. Tapi google aku buat masalah, tak boleh send massange langsung. Kalau comment boleh la. Sorry tau 😭

Vote Your Story [CLOSED]Where stories live. Discover now