MANA SATU JODOHKU??

35 7 8
                                    

Hi! Saya dah vote story awak 😘
nrhanisahhh

Awanis Nafeesa, gadis yang mempunyai ramai peminat yoww 😍 seorang doktor di unit kecemasan 👩‍⚕️ alaa tak pandai lah pulak describe pasal si Awanis ni tetiba otak aku jam dekat lorong 2 ni eh gurau.😭 korang baca lah sendiri... korang akan geram punya dengan kehadiran satu persatu jejaka dalam hidup Awanis ni 😍😍. Plus aku suka nama dia hm, ada satu chap tu... bdk tu panggil dia akak awan 😍 comel sangat nama tu dengan perwatakan dia lagiii. Suka sangat merahkan pipi tu hehe 😘

Eizad Nafis, mempunyai sepasang mata berwarna hazel yang membuatkan Awanis terpikat dengan matanya😍 dia juga mempunyai gigi taring awww lelaki yang mempunyai gigi taring ni comel plus handsome tau aihh 😣❤. Ada satu kemalangan menimpanya, betul lah orang kata malang tu tidak berbau. Terdapat 3 kesan atas kemalangan tersebut yang membuatkan Awanis menjaganya sampai Awanis membuatkan Eizad setapau kek batik. ❤ kenapa Awanis kena buatkan Eizad ke batik pulasedangkan tak ada apa2 hubungan? Cikidot sendiri lah uolzz aku hempuk kang korang gagaaggagah 😒🤭.

Hairul Raykal, aku tak pasti sangat pasal mamat ni sebab identiti dia cukup tersembunyi dalam story ni. Yang aku faham dia adalah orang dari masa lalu Awanis Nafeesa 🤨. Kenapa masa lalu? Masa depan apa jadi? Dia orang dah takde hubungan ke? Bacaa lahh jangan tanyaaa 😘❤. Lagi satu, penambahann! Baca dekat bawah ni. Aku tak puas hati lah dengan mirahci ni semua dia agut. Dia orang boleh pulak buat deal pasal Ray gan Eizad 🤦🏻‍♀️🦋.

Abang Am, okey guys aku lupa nama dia sebab nama dia unik bagi aku hahaa korang cari tahu sendiri le yer 🤣

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Abang Am, okey guys aku lupa nama dia sebab nama dia unik bagi aku hahaa korang cari tahu sendiri le yer 🤣. Okey abang Am ni abang kepada Awania Nafeesa. Abang yang penyayang 🥰, tapi sakat menyakat antara dua beradik ni tak boleh rengang langsung hehe biasa lah kan. Adik beradik mana yang tak pernah bergaduh tu? Cuba angkat kaki sikit! Yang anak tunggal tu takya lahhh, memang ko dah takde abang akak camne kau nak sakat lak? 🤣🤣🤣.

Story ni buat aku geram sangat sebab Ray tu sesuatu sangat... entah apa yang dia buat sampai abang Firhad takut ngan dia. Okey aku skip abang Firhad hahaha korang baca lahhh rugi tau tak baca. Aku dah tak sabar nak baca ending dia ni. Tak tahu siapa yang Awanis pilih. 🙆🏻‍♀️💖.

Awanis Nafeesa ❤ Eizad Nafis
Awanis Nafeesa ❤ Hairul Raykal
Awanis Nafeesa ❤ Firhad

Awanis Nafeesa ❤ Eizad NafisAwanis Nafeesa ❤ Hairul RaykalAwanis Nafeesa ❤ Firhad

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Vote Your Story [CLOSED]Where stories live. Discover now