Tzuyu'dan
Evet bu gün en sevdiğim günlerden biri çünkü LGS'ye az kaldı dicemde hayır bugün evlenecem JUNGKOOK'umla sonunda o günler hep geçti sevgili değil karı koca olacaz ailesiyle tanıştım 1 tane kardeşi varmış Suga diye sinir sürekli uyuyor ama kafadan bir insanmış kuzenleri zaten kafadandılar Lisa evlendi Yuna sevgili Jeamin evde kaldı Jisung evde kaldı ama ben Nct leri bizim eve almak istiyorum o yüzden Jungkook gelince dicem şuan Lisa gelinliğimi Yuna saçımı Jeamin makyajımı Kai ise topuklu ayakkabımı giydiriyor dicemde hayır o benim topuklu ayakkabımı giyiyor püff Jungkook gelmek bilmedi dicektimki geldi diğerleri çıktı başbaşa kaldık.
Jungkook: Tzuyu'm.
Tzuyu: Efendim aşkım.
Jungkook bana ilk gülümseyerek geldi sonra elinde birşey vardı bileğimi aldı ve altın bilezik taktı kolye taktı boynuma en son dudğıma buse kondurdu.
1 saat sonra
Evet artık düğün saati geldi bizde arabamıza binip gittik geldiğimizde zaten herkes dans ediyordu nikah masasına oturduk.
İmam [aklıma birşey gelmedi]:Evet Jeon Jungkook Chou Tzuyu'yu eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?
Jungkook: EVETTT
İmam: Chou Tzuyu Jeon Jungkook'u eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?
Tzuyu: EV-
O sırada bir silah sesi geldi Tzuyu korkmuştu hemde çok oradan polisler gözükmüştü ardındanda T.O.P. gittiler sonrada Jungkook Tzuyu' kendine çekip öptü dudağından çok mutlulardı
SONNN 1. KİRAPIN SONUNA GELDİK EVET NASIL BULDUNUZ AZ SONRA 2. KİTABA BÖLÜM EKLİCEM UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tzukook Yunkai[BİTTİ]
Mystery / ThrillerİLK TZUKOOK,YUNKAİ KİTABIDIR.İlk kitabım olduğu için okumanızı isterim umarım seversiniz.