TZUYU'DAN
JUNGKOOK KARNIMDAKİ OLUŞAN BEBEĞİ İSTEMİYOR GİBİ GÖRÜNÜYORDU SORDUĞUMDA DA ACI ÇEKİYORSUN BU BENİM HİÇ HOŞUMA GİTMİYOR DİYORDU BENİM DE HOŞUMA GİTMİYOR AMA BEBEĞİN OLUŞTUĞUNU GÖSTERİYOR BU BENİM Mİ SUÇUM. ÇOK MERAKLIYSA MERAK ETSİN BU BEBEK DOĞUCAK NE KADAR ACI ÇEKSEMDE BUNU DA JUNGKOOK'A DİCEM JUNGKOOK ŞUAN İŞTEYDİ DOKTOR OLMUŞTU VE BİRÇOK HASTASI OLUYORDU ONU ZİYARETE GİTMELİYİM DİYE DÜŞÜNDÜM HAZIRLANDIM VE TAKSİYE BİNDİM. ŞOFÖRE ADRESİ VERİNCE ORAYA VARDIK ONDAN SONRA HASTANENİN İÇİNE GİRDİM JUNGKOOK'UN ODASINA GİDİP TIKTIKLADIM GİR DEYİNCE GİRDİM JUNGKOOK BENİ GÖRÜNCE YORGUN OLAN YÜZÜNE RENK GELDİ HEMEN ONA SARILDIM YANAĞINA ÖPÜCÜK KONDURDUM VE GERİYE ÇEKİLDİM PARDON ÇEKİLMEYE ÇALIŞTIM ÇÜNKÜ YERE DÜŞÜYORDUM JUNGKOOK TUTMASAYDI.
JUNGKOOK: İYİ MİSİN TZUYU.
TZUYU: EVET AYAĞIM KAYDI DA.
JUNGKOOK: TAMAM OTUR HADİ ŞÖYLE YORMA KENDİNİ BİRŞEY İSTER MİSİN AÇ MISIN?
TZUYU: HAYIR AÇ DEĞİLİM KOOKUM SAOL.
JUNGKOOK: ÖNEMLİ DEĞİL BEBEĞİM. BEN BİR TUVALETE GİRİM TZUYU'M SEN RAHATINA BAK.
TZUYU: TAMAM AŞKIM.
JUNGKOOK'DAN
TUVALETE GİTMEK İÇİN YOL ALDIM GİDERKEN YOLDA YERİYİ GÖRMEM BİR OLDU ONU SEVMİYORDUM O BENİ SEVİYORDU ÜSTELİK EVLİ OLDUĞUMU BİLİP ÇOCUK SAHİBİ OLACAĞIMI BİLDİĞİ HALDE BENİ GÖRDÜ YAKLAŞTI.
YERİ: JUNGKOOK ŞURAMA AĞRI GİRDİ BAKAR MISIN?
JUNGKOOK: HAYIR SANA NE KADAR DAHA DEMEM LAZIM BANA BİRŞEY DEME GÖRMEMİŞ GİBİ DAVRAN UZAK DUR BENDEN VE TZUYU'DAN TAMAM MI.
ASLINDA T.O.P TZUYU'YU EVET SEVİYORMUŞ AMA YERİ ONA ZORLA YAPTIRMIŞ T.O.P ARTIK TZUYU'NUN ONU SEVMEMESİNDEN MEMNUN ONA EVET AŞIK AMA O TZUYU'NUN MUTLU OLMASINI İSTİYOR.
EVET ÖZEL BÖLÜM YAZDIM ARADA BÖYLE BÖLÜMLER ATAYIM MI SİZCE
BÖLÜM NASIL OLMUŞ
NASILSINIZ
KENDİNİZE İYİ BAKIN BB.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tzukook Yunkai[BİTTİ]
Mystery / ThrillerİLK TZUKOOK,YUNKAİ KİTABIDIR.İlk kitabım olduğu için okumanızı isterim umarım seversiniz.