AŞKIM

17 2 3
                                    

YUNA DAN

Evet  şuan Tzuyu Unnim salya sümük ağlıyor ve bende ona bakarak imreniyorum slk ya sevgilisi uyumuş neyine ağlıyor.

Yuna: Unnim hadi yeter artık ağlama.

Tzuyu: Banane.

Jeamin: Nonam ağlama dayanamıyorum.

Tzuyu: Tamam.

2 dk sonra

Tzuyu: JUNGKOOK UYAN ARTIK AYILAR GİBİ KIŞ UYKUSUNA MI YATTIN jeamin şuradan selpakı ver

Jeamin: Tamam nona.

Jungkook uyuduktan 1 saniye sonra

Jeaminden

T.O.P nonama bakıp sırıtıyordu bende dayanamayıp ağzını burnunu dağıtım beni tutan kişi Jisungtu o da gelip beni bırakıp T.O.P a vurmaya başladı Kai geldi çerme takıp o da vurdu bütün erkekler dövüyordu erkekleri durduran ses Yunaydı herkes durdu bu sefer Yuna dövmeye baaşladı.

Tzuyu: DURUN.

Jeamin: Niye nona.

Tzuyu: Benim odamda dövmeyin psikolojim bozuluyor sürekli götü bana dönüyor gaz yapar bayılırım diye korkuyorum.

ORDAN BİR SES: Korkma Tzuyu yanında ben ve hatta herkes var.

Sese döndüğümüzde bu kişi Jungkook Hyungtan başka kişi değildi Tzuyu nona direkmen Jungkookun üstüne atlayıp AŞKIMM diyerek bağırdı kulaklarım öldü sağır oldum sanırım T.O.P. fırsat bilip yumruğu bana çaktı Tzuyu nonam JEAMIN diye bağırdı kafam kanıyordu hemde fena halde Jungkook Hyung geldi T.O.P. a fena vurdu köpek gibi geldi tasma takıp polise teslim etti polis tutukladı .Ben ise yaramı Nonam temizledi yanağına öpücük kondurup uykuya daldım.

BU BÖLÜM BU KADARDI BEĞENDİNİZMİ 

SİZLERİ SEVİYORUM 

KİTABI NASIL BULDUĞUNUZU YORUMLARA YAZARMISINIZ

SİZDEN TEK 5 ŞEY İSTİYORUM 

1.BU HESABI TAKİP EDER MİSİN?

2.KÜTÜPHANENE EKLER MİSİN?

3.VOTLER MİSİN [YANİ YILDIZLAR MISIN?]

4.YORUM YAZAR MISIN?

5. TWICE ,BP... VE BENZERİ KPOP GRUPLARININ ŞARKILARINI DİNLEYİP BANA ÖZELDEN VEYA BURADAN ATAR MISIN?

BYE BYE

SON İSTEĞİM KENDİNİZE İYİ BAKMANIZ? 


Tzukook Yunkai[BİTTİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin