~2~

54 2 0
                                    

Jmenuji se Andrea Ďurčová. Je mi 23 let. Narodila jsem se v Brně ale bydlím v Praze. Mám dvou mladších sourozenců. Sestra je Lydia je jí 19 a Rút má 15. Naši rodiče jsou rozvedení. Máma má 44 a táta 46. V domě bydlím s mojí sestrou. Pomáhám ji se připravovat na maturitu. Mám jedno tetování a piercing. Piercing mám naboku v nose a mám potetovanú celou ruku. Mám na ní velkou růží. Právě jdeme s Lydii na naše oblíbené místo. Do našeho baru. Přijeli jsme tam. Byl jako vždycky plnej.
"Holky moje milovaný tady jste"řekl barman. Balí mě i moji sestru.
"Sklapni a ulej něco"řekla jsem. Náš barman se jmenuje Lukáš a když řekl je producent a manažer Jana Bendiga tak Lydia malém dostala infarkt. Ona ho poslouchá. Já ho moc nemusím. Raději zůstanu při Justinovi Bieberovi.
"A ty jsi pořád single?"zeptala se Lydie Lukáša. Oni před mima očima spolu flirtují. Tohle není normální. Proč já vždycky při těm žárlím?a hrozně se červenám?asi si už fakt musím někoho najít.
"Lukáši hoď tam něco"řekl nějaký kluk. Já jsem se otočila a.......je to osud nebo náhoda?Byl to Bendig.
"Honza?"zeptala se Lydia a málem odpadla jen já jsem ji zachytila. Ještě tady z něho dostane infarkt😒.
"Jo. Vypadáš jako moje fanynka"
"To si piš zlato"a hned se k němu rozběhla. Trapaaaaaaas. S ním tam byl i jeho bratr Marcel. Jeho mám ráda.
"Ahoj Marceli"
"Ahoj. Neznám tvé jméno"
"Říkej mi Aďa"
"Čiže tvé jméno bude asi Andrea?"
"Jo přesně"
"Já nemůžu uvěřit že tady jsi. Adi uděláš mi fotku?"
"Jo"když jsem jich vyfotila tak Lydie šla s Honzou tančit. Já jsem tam zůstala s Marcelem.
"Odkud jsi?"
"Narodila jsem se v Brně ale bydlím tady"
"Víš celou prahu?"
"Ne ještě ne. A ty?"
"Já nejsem odsud. Jsem tady jen kvůli bratrovi. Jinak bydlím v Hradci Králové"
"Odsud mám spolužačku"
"To je dobře. Kolik ti je let?"
"A tobě je kolik?"
"Já jsem se ptal první"
"24"
"Tak to jsi o dva roky mladší od mého bratra"
"On má 26?"
"Jo. Já mám 21"
"Dobře. Nevypadáš jináč"
"Děkuju. Ale přece jen máme něco společného"
"Co takové?"
"I ty máš piercing i já"vážně. Měl na těm jistém místě piercing jako já.
"Tohle jsem si nevšimla. A co tetování?"
"To nemám. Ale Honza má"
"Uhm. Dusím se. Jdu venku"
"Dobře"šla jsem venku. Teď jsem si připadala jako Marcel když byl Alexis. Jo sleduju ďábelské cikánky i Ivetu a Marcelu. Šla jsem s vínem. Dnes je pořádně horko. Lydie si dala úplně hluboký výstřih. Já jsem si naštěstí dala něco dluhší.
"Můžu ti dělat společnost?"zeptal se Honza. Celkem jsem chtěla bejt sama.
"No jak se rozhodneš"
"Je to na tebe. Tvá sestra je fakt úžasná holka"
"To víš až teď?"
"Jo. Tvé jméno neznám"je mi jasný že mě balí
"Andrea"
"Jaké hezké. A máš někoho?"
"Ne"
"Líbí se mi tvé tetování"
"Jediný si si všimnul"
"To je jediné co si na holkách všímám"
"Co?jaký mají tělo?"
"I to. Ale nejdříve i oči"
"No mě na klucích přítahuje úsměv"
"Děláš si že mě srandu?"řekl a usmál se. Bože proč se červenám. Musela jsem si kousnout do rtů.
"Co se tak červenáš?"
"Ty to vidíš?"
"Nejsem slepej"
"Že jsi to chtěl udělat naschvál?"
"Ne"
"Jasně"on stál přede mnou a ruku měl kolem moji hlavy. Pak mě políbil. Já jsem nevěděla co mám dělat. Na vše jsem kašlala a užívala jsi to.
Andreo co to děláš?vzpamatuj se. Je to idol tvé sestry.
Já mám taky právo si užít nebo ne?. Pak jsme se odtáhli kvůli nedostatku kyslíku.
"Umíš se dobře líbat na to že nikoho nemáš"
"Děkuju. Co teď?"
"Nevím. Bylo by blbý jen tak odejít"
"Jo přesně. Jdeme dovnitř?"
"Jo"tak jsme šli. Já jsem se celej večer na něho koukala. Nemohla jsem spustit z něho oči.
Vidíš!a ty říkáš že Justin Bieber je hezčí než on!vždyť je úplně hot!😏💋
Máš pravdu. Asi by jsem měla změnit názor. Večer šla Lydie s Marcelem na pěší. Marcel se mě zeptal či může spát u nás. Já řekla jo. Boa nech se moje sestra rozhodně s kým je. Jednou je s Honzou a jednou zasa s Macem.
"Kde teď zůstanu přes noc?"řekla jsem Honzovy v autě
"U mě"
"Si děláš prdel?"
"Ne. Když šel Marcel k tví šestre tak můžeš u mě spát"
"Dobře"nakonec jsem zjistila že to byl dobrej nápad. Tak jsem tam zůstala. Já bydlím v bytě ale v novým městě. A on zase bydlí na venkově. Má tam nádherní dům.
"Pojď"řekl. Byla tma tak malém jsem spadla.
"Chyť se mě. Tady jsem"chytla jsem ho za ruce
"Fu děkuju"pak zasvětil světlo. Wow jaká nádhera. Má jedného pejska. Pejsek hned přijel ke mě.
"Jéj jaký jsi zlatý. Jak se jmenuje?"zeptala jsem se. Honza celý čas stál a díval se na nás.
"Justin"
"To si děláš srandu?"
"Proč zase?"
"Já miluju Justina Biebera"
"To je dobře. Pojď ukážu ti pokoj"šla jsem s ním. Wow ten pokoj je tak hezkej. Já bydlím v bytě. Vůbec tam nemám místo. Ještě se mnou bydlí i Lydie. Šla jsem do sprchy a šla jsem spát. Dobrou noc💋❤️!

AMEN (Jan Bendig)Kde žijí příběhy. Začni objevovat