Merhaba çikolaralı donutlarım🍩
Uzun zamandır bölüm yazamıyorum ama artık
Hayat nasıl geçiyor?Bir önceki bölüm nasıldı?
Kitap hakkında neler düşünüyorsunuz?
Neyse ya çok uzatmadan başlıyayım.
Teoman ~ istanbul'da sonbahar
^^^^
Sabah Rüzgar abimin ve Doruk abimin sesiyle uyandım. Rüzgar abim "geçemezsin" Doruk abim. "lan kız geç kalacak" merdivenin ortasına geldiğimde Rüzgar abim kollarıyla merdivenleri kaplamış "Burak hem kendisi uyanıyor hem de arkadaşlarıyla gidiyor. Derin'de aynısını yapsın" derdemez hemen üzerine atlayıp "uyandım! Hem de senin yüzünden!" diyince annem mutfaktan "sessiz olun babanız evde biraz geç gidecek bırakında uyusun! SESSİZ OLUN!" dedi.
Doruk abim"kızım geç kalacaksın" demesiyle. Rüzgar abimin üstünden kalkıp yukarı çıkıp, odama girmem bir oldu.
Hemen banyoya girip - çıktım sonra üzerime beyaz sweat ve altıma siyah pantolon giyindim. Çantamı alıp içine telefonumu koyup odadan çıktım. Merdivenlerden aşağıya inerken son 8 basamak kalmıştı ve ben yeri öpmüştüm.
"ahh!" diye bağırdım. Hemen Doruk abim gelip beni yerden kaldırıp "offf! Kızım biraz dikkatli ol ya! İyi misin?" dediğinde "abi kolum çok kötü ağrıyor, kıpırdatamıyorum" dedim. O arada babam gelmişti "Ne oldu kızım? Rüzgar mı bişe yaptı?" diyince Rüzgar abim atılarak "vallahi bu sefer bişe yapmadım sadece bastığı yere küçücük yastık fırlattım yani o kadar" dedi. Bende "şimdi çarpılacaksın" diyince bana pis pis baktı. Doruk abim "hadi kalk da hastaneye gidelim" dedi. Bende "abi hiç zahmet etme ya ben tek giderim hatta koşarak giderim, sen hiç merak etme" dedim ve abimin kucağında arabaya giderken buldum. Doruk abim " offf! Anahtarı nasıl alacam?" dedi. Sonra "Rüzgar abime söyle" dedim.o da "Rüzgarrr! Burayaaa gelll!" dedi. Rüzgar abim "Bu ne sinir ya. Sakin ol şampiyon!" dedi. Doruk abim "ya anahtarı al ya da Derini al!" dedi. Rüzgar abim "derini ver" dedi. Doruk abim "ben sana güvenmiyom Derin'imi vermem, anahtarı al" dedi. Rüzgar abim " senin kardeşin de benim neyim?" dedi sırıtarak.
Doruk abim"Al!veAÇ" dedi. Rüzgar abim" RELAX,tamam açıyom" dedi. Doruk abimin cebinden anahtarı alıp açtı ve "buyurun Romeo ve Juliet" diyip sırtı. Şu an elimde olsa ağzının üstüne yumruğunu geçirirdim. Sonra önüme baktığımda hastaneye gittiğimizi gördüm. Ve abime "DUR!" bağırdım. Abim hızla arabayı durdurup bana baktı ve "Ne oldu? Bu arada kullağimin zarı patladı" dedi ve bende "ya abi aslında Bi şeyim yok Rüzgar abimin burnu sürsün diye ve senin tepkini merak ettim" dedim abim şaşkın ördek yavrusu gibi bakıp "Eee öğrendin mi bari tepkimi?" dedi bende sırıtıp "öğrendim öğrendim sürekli Derinim diyip duruyorun" dedim. Abim"bu konu kapandı hadi okula" diyince hemen" ahhh kolum ve ayağım çok kötü ağrıyor"dedim. Abim sırıtıp"hadi o zaman okula gidelim geçer okula gidince"dedi. Bende kolumu bağlayıp sağıma söndüm abim öpücük atıp anneleri aradı ve durumu anlattı.
^^^^
MerhabaaaaaaBölüm nasıldı?
Uzun zamandır beri yazamıyorum ama 2 yeni kitap yazmaya başladım. 2 - 3 hafta sonra 1'ini diğer hafta da diğerini yazıcam. Toplam 5 kitabımız olacak.
Sizleri çook seviyorum...
Muah muah 😘
Kendinize iyi bakın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EN DERİNDEN
ChickLitAa daha ne bekliyosun? Hadi gel ve bu kitabı kaçırma :) Eğer beğenirsen Yorum yapmayı ve oylama unutma bebeğim :)