Part 2♥

687 40 12
                                    

Seděla jsem s Lucy ve tříde  a čekala jsem než Justin dovede prcky do školky. Mám celkem strach že mě zase pozná, ale chci se s ním alespoň bavit.

"notak prosím Jaz, pojď už" slyšela jsem jak Justin volal na chodbě na Jazy. Lucy na mě kývla a já jsem se s usměvem zvedla a ša jsem na chodbu. Otevřela jsem dveře a jakmile mě jazy uviděla skočila mi do náruče. 

"Ahoj Kaitlin" řekla a silně mě objala. Také jsem ji objala a Justin se na mě nevěřícně podíval.

"jak jsi to dokázala?" zeptal se a já jsem jen pokrčila rameny.

"Můžu tě odpoledne někam pozvat?" zeptal se Justin a já jsem se na něho rychle otočila. Nevím jestli mám říct ano nebo ne. I kdybych chtěla říct ano nemůžu 

"Promiň, ale odpoledne hlídám děti, takže to asi nebudu ztíhat" řekla jsem a upřímně mě to mrzelo. Chtěla bych s ním jít, ale nemůžu protože dneska je pátek a v pátek chodívám hlídat prcky. teda jenom někdy ale většinou jo 

"A mohl bych jít s tebou" zeptal se. Je pořád stejný, nikdy se nedá odbit. chvíli jsem přemýšlela a pak jsem se usmála. 

"jasně že můžeš" řekla jsem a usmála jsem se. vzala jsem Jaxon za ruku a pomalu jsme šli do třídy.

"vyzvednu tě tu " řekl a já jsem jen kývla, pak jsem zmizela za roh. Nevím, zda je to dobrá věc jít s ním ven ale třeba se mi otevře a řekne co ke mě dřív cítil, co je nového a řekne mi něco o svém životě nemusí to být tak špatné.

S Jazmyn a Jaxonem jsme odešli do třídy a já jsem je oba položila na zem. Mám je ráda, vždycky jsem měla. Celou dobu jsme si hráli a dováděli jsme. I přes to, že mě neznají si mě nějak oblíbili. A já jsem za to ráda.

"Ma-Kaitlin, pojď sem prosím" řekla Lucy a hodila na mě omluvný pohlde. rychle jsem se zvedla a šla jsem za ní. Doufám že nikdo nic nepostřehl. 

"Lucy, prosím opatrně. Dávej si pozor, kdyby si se prořekla ti prcci mě znají vyvanili by to Justinovi víš to nechci" řekla jsem a usmála jsem se na ni.

"Promiň" řekla a já jsem ji objala.

"V pohodě, co potřebuješ" řekla jsem a pohled jsem odvrátila na Jazmyn a Jaxona kteří si hráli. 

"Nepůjdeme na zahradu?" zeptala se Lucy a já jsem kývla. Šli jsme pro děti a společně jsme šli všichni ven. Hráli si a dováděli. Čas rychle utekl a už jsme tady zůstaly jenom mi s Lucy a Jaxon s Jazmyn. Seděla jsem na pařezu a najednou jsem zahlédla dost známou osobu. Justina. Sledovala jsem ho pohledem a najednou si ke mě někdo přisedl. 

"Madison?" řekl slabí dívčí hlas a já jsem se prudce otočila. Byla to Jazy, která se usmívala od ucha k uchu. Rychle mě objala a mačkala mě co jen mohla.

"Jazy, jak to..." neztihla jsem to doříct jelikož mi skočila do řeči.

"jak to vím?" přikývla jsem. 
"Vidím jak se na něho díváš, pořád jsi stejná, jediná ty a Justin mi totiž říkáte Jazy, a pak slečna Lucy se prořekla ve třídě. Jsem ráda že jsme tě našli" řekla a objala mě já jsem ji ale hned otáhla.

"Jazy, Justin se to nesmí dozvědět" řekla jsem a podívala jsem se na místo kde stál ještě před chvíli Justin a pak jsem sklopila hlavu.

"Ale proč ne? Byli jste spolu tak šťastní a milovali jste se. Víš, Justin od té dobynikoho neměl. Pořád říkal že i když už s tebou není nesmí tě podvést. Miluje tě Mad. Teď nám zemřela máma a moc  nám chybí" řekla a já jsem se na ni podívala. Měla jsem slzy v očích, ale ona se usmívala.

"Prosím, musíš mu to říct" dořekla a pak mě objala. Držela jsem ji v pevném obětí a najednou jsem uslyšela opět známý hlas.

"jazy, co se děje?" řekl Justin a přiběhlk nám. Jazy se ode mě odtáhla a podívala se na Justina a pak na me. Jemně jsem kývla hlavou ze strany na stranu a usmála jsem se. 

"Nic se neděje" řekla a objala ho. Podíval se na mě.

"A co se stalo tob Kait" řekl a já jsem měla to nutkání vypustit další slzy ale nemohla jsem. 

"Jen mi něco spadlo do oka" řekla jsem a usmla jsem se.

"Co to bylo? Ukaž podívám se." řekl a svou dlaň dal na mou tvář. Já jsem mu ji však chytla. 

"Je to vzpomínka" řekla jsem a usmála jsem se. Jen se usmál a objal mě. Pořád má to silné obětí jako před tím. Ta vůně a ten hlas, tolik mi to chybělo, ale tím že se vrátil mě mučí ještě víc. Jen jsem se usmála na Jaz a ona mrkla.

"Tak můžeme teda jít?" zeptala jsem se a Justinovi se rozzářili oči a kývl. Chytl mě za ruku a společně jsem i s prckama vyšli. 

V parku: Seděli jsem na dece a hráli jsem si s dětma.

"Já vás vyfotím. Taková krásná rodinka" řekla jazmyn a vytáhla foták. 

"Jazy ne" řekl Justin a zamračil se na ni. Chytla jsem ho za ruku a podívala jsem se na něho. 

"Nevadí mi to" řekla jsem a pořád jsem se mu dívala do očí. Jen se usmál a pak se nadech že něco řekla.

"Notak fotím" řek Jazy a my jsem se oba zasmáli. Byla to krásná a povedená fotka. Justin se zase na mě otočil a usmál se, Také jsem se usmála.

"Strašně mi někoho připomínáš" řekl a pořád se na mě díval.

"Víš měl jsem holku jmenovala se Madison" odmlčel se a mě se trochu zrychlil dech.
"Miloval jsem ji, ale kvůli jedné věci to ukončila. Uznávám byla to moje blbost, ale pořád ji miluji. Je to 10měsíců. Dřív jsem byl jiný. Chodil jsem do klubu, pil jsem a jediné co bylo jsem měl holky na jednu noc. Teď se to změnilo, nevím co to klub je. mad mě změnila. Odstěhovala se a já nevím kam. Rád bych ji našel ale nevím kde mám hledat. Je to všechno stracené... 
Nedokážu na ni zapomenout. Hrozně mi ji připomínáš. Zemřela nám máma a když jsem potřeboval Madison nebyla tu. Asi chápeš jak to bolí, ale chci tě poprosit..." řekl a já jsem měla slzy na krajíčku, jen jsem kývla aby pokračoval.

"Pomůžeš mi ji najít?" zeptal se a já jsem kývla na náznak souhlasu.

"Moc mi ji připomínáš, nevím jestli je to možné, ale ty oči jsou uplně stejné. Nechci tě ztratit už jen protož e v tobě vidím ji" řekl a pak mě objal.

Nemůžu mu to říct. Mám ho ráda, ale ne. Bude to lepší když to zůstane tak jak to je teď 

Tak je tay další část. strašně, strašn moc se omlouvám, že jsem teď nepřidala jak jsem slíbila, ale mám toho trochu moc. Jsou prázdniny a já toho mám moc :D
Ale tak snad se nezlobíte. Každý koment a Votes potěší :3 Děkuji moc :* 

A snad se líbí :) ♥♥♥

Bad Boy2 - New lifeWhere stories live. Discover now