📚Son ( Kitaplarımın Hikayesi ) 📖

47 16 13
                                    

Öncelikle merhabalar  arkadaşlar ve değerli dostlarım kitap sevenlere 

Buradaki başlangıcım bilmeyenler için bir kez daha dile getiriyorum.
2016 'dan beri buradayım,  fakat 11 yıldır şiir yazıyor , ara sıra hikaye , denemeler de yazıyorum.  bir çok insana ulaştım ama gayem daha daha çok insana ulaşmaktır.  Bu gayem de sizlerde  bana destek olup gerek yorumlarınızla , gerek mesajlarınızla yanımda olduğunuz her birinize teşekkür edebilmeyi kendime borç bildim. Her biriniz yorumu benim için çok önemliydi , çoğunlukla iyi yorumlar aldım , gelen yorumlar, mesajlar beni çokca mutlu etti. Daha da bu işe sarılmam gerektiğini bir kez daha gösterdi. Elbette ki kötü yorumlama ve eleştirel de aldım, almadım değil tabii. Ama her şeye rağmen gönüllere ulaşabildiysem ben zaten kendi açımdan başarabilmişim demektir. Çünkü her insan gönüllere dokunamıyor maalesef ya da yazdıklarını biz kalpten , ruhen hissedemiyor , böylelikle de  kitaplardan , okumaktan bir nevvi de uzaklaşmaya sebep oluyor ne yazık ki 😌 ama benim gayretim , emeklerim , çabalarım ve sizlerinde okumaları sayesinde ben burada devam ediyorum. Yazmak misal şiir benim vazgeçilmez dünyamdır. Şiir her açıdan kapsamlı ve dili ustalıkla kullanabilmektir. Şiir de , yazı , roman , hikâye bunlar her yiğidin harcı değildir. Ama bana göre bunların hepsi Allah katından verilen kabiliyettir. Allah bana ikram ediyor, bende size ikram ediyorum.  Ve bu yolda kaygı , endişe oldukça yüksektir. Çünkü yazar yazar ama nasıl yorumlama gelir , kamera arkasında neler gelir bilemeyeceğimizden ötürü kaygılanmak  oldukça normaldir...
Evet buradakiler ve ben olmak üzere hiçbirimiz elbette ki Mehmet Akif Ersoy ya da Nazım Hikmet  olamayız...
Ancak ve ancak ben bu işe ; gönül vermiş ve bir de ömrümün yarısını vermiş insanım , oradan okurken nasıl bir algı içerisinde oluyorsunuz bilemeyeceğim. Çünkü yazmak kesinlikle katiyyen nayyen kolay iş degildir. Her bir kelime , her bir cümle için ayrıca ter dökülür.  Emek verilir. Bir terzi düşünün nasıl ki yamuk bir elbise dikim de size teslim edemezse bizlerde elimizden geldiğince sizlere hatalı eser vermemeye özen gösteriyoruz. Burada sonuç nereye kadar gider , pek bir fikrim yok ama hedefim kitabımı en iyi zamanda çıkara bilmek ve sizlere birer umut  olabilmektir. Okurken satırlarımı yaa yazar da bana bir şey daha kattı çok sevdim diyebilmenizdir. 

Vel hasıl kelam sizler var olun , bizlerde sizinle beraber var olalım 😌

Bu bölümde istedim ki tüm kitaplarımın hikâyelerini özetle bahsedeyim bir çoğunluğu merak ediyor , instgramdaki anket sonuç ile ve buradakilerle merak edenler sayısı fazlaca olduğu için son bölümü bu şekilde kapatmaya bitirmeye karar verdim. O halde başlayalım anlatmaya 😌

İlk kitabım ilk göz ağrım Huzur Kokmalı Insan ; bu benim ilk şiir kitabımdı. Orta okul yıllarımda iken okullar arasında serbest şiir yarışması düzenlenmiş idi o zamanlar ben 10 -11 yaşlarında idim . Türkçe öğretmenim , beni  keşif edilmesiyle şiir hayatım bir nevvi başladı diye bilirim. Bana dedi ki "serbest konu sen yaz ve bana getir , süresi bir hafta , ama ben sana inanıyorum sen  başarılı ve azimli bir kızsın " bende bunları duyunca elbette ki mutlu oldum , sevindim . Başladım şiir yazmaya bir kaç sefer sildim yazdim ekledim çıkarttım defalarca okudum, öğretmenimi mahcup etmemek ve bana olan güvenini sarmamak adına , en son teslim günleri yaklaşırken verdim. Sırdaş Şaire mahlasım  ile huzur kokmalı insan kitabımdaki  ilk şiirim hayat adlı şiirimle kazandığım mürekkepli kalem bana çokça şeyler kazandırdı. Yarışma da 3. Oldum , bu da benim için oldukça güzel  başarıydı. Oldum olası her zaman başarı hikâyeleri sevmişimdir. Onlarda bazen bana ilham kaynağı oluşturmuştur. 
Huzur Kokmali insan derkene kitapta anlatmak istediğim yani vermek istediğim mesaj huzur demek her şey demektir. Içinde güveni dahi barındırır. Ona istihaden insanların huzurlu olurlar ise , huzurla beraber güvende verebilir. Ismi tek huzur olarak kalmasin istediğim için genellikle bu kitabımda insanı ele aldığım için ismini kendimce huzur kokmali insan adını verdim. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 18, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Akrostiş Şiirler ''Şairi'' (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin