A fiúk megvigasztalják Liát .
Eközben Olivér elmagyarázza hogy nem úgy értette hogy Lia csúnya mert hiszen mind két lány gyönyörű.Zozonak és Patriknak láthatólag oda vannak Liáért .De Lia se tagadja hogy Zozoért oda van ami nem nagyon tetszik Patriknak hogy egymásba vannak habarodva .Oli teljesen oda van Roziért de ezt Rozi se tagadja.
Patrik és Imi távolból nézi és ezt beszélik:elegem van hogy Zozot minden ki szereti .*Patrik és Imi oda mennek a Zozohoz és Olihoz *Patrik lekever egyet Zozinak addig Oli és Imi veszekednek.Zozo nem hagyja magát és beüt egyet Patriknak .Lia nagyon kétségbe volt esve Rozi addig szurkol Olinak hogy ne hagyja magát .Tovább fajul a helyzet és Lia remegve hogy négy jó barátból mit hoz ki az irigység.
Lia :Zozi fejezzétek be és sírva kérte őket hogy ne bántság egymást.Erre a hangra befejezik a verekedést és felfigyelnek hogy Lia nagyon zokog .Zozo rohan oda Liához és megöleli a könnyes szemű lányt . Olivér Rozit felkapja és megköszönni a biztatást .Imi és Patrik most eszmélnek fel hogy mit is tettek . Oda vitte Zozo Liát és Olivér Rozit a fiúkhoz mert Lányok megkérték a fiúkat hogy béküljenek .
Mivel már éjszaka volt a Lányok már nagyon álmosak voltak a fiúk mondták hogy haza viszik őket kocsival .
Zozo:psszt!a csajok elaludtak .
Ezért a fiúk Zozoékhoz vitték a lányokat mivel nem tudták hogy laknak de a lányok olyan mélyen aludtak hogy fiúknak nem volt szívük felkelteni.
Lia:hol vagyunk Zozi???
Zozo elmagyarázta hogy elaludtak és nem volt szívük felkelteni .Oli szobájából egy sírás hallatszik ezért rögtön oda megy mivel ő még Zozoval beszélgetett*Oli bemegy a szobába Zozo is megy utána*
Rozi:Megint írt ez a hülye!!
Amibe ez állt..Szia Cicus!! Holnap kilenckor várlak az ajtónál indulunk Görögországba!! Puszi a barátod!!
Rozi:ez hülye nem is a barátom nem is ismerem mondta zokogva.
Oli: Nem engedlek el nyugi nem kell félni nem tudja hogy hol vagy meg ha tudná hogy hol vagy akkor se engedném be a fiúkkal megvédünk tőle!!
Ne aggódj mondta Zozo !!
Eközben Lia kómás fejjel oda ment a fiúkhoz és Rozihoz és kérdezi hogy mi történt .
Oli mondja: Megint írt neki a zaklató hogy holnap utazik Görögországba vele.Lányok hol akartok aludni?kérdezi Zozo .
Oli rá vágja Rozinak teljesen jó a szobám elvagyunk ketten Rozi erre elpirult
Zozo:Liát nem hagyom egyedül csak is azért alszik velem.
Oli :igen biztos csak azért mondta nevetve .
Lia és Rozi arcán áradt a boldogság .Zozo pedig ölbe vitte fel Liát a szobájukba . amire Rozi kicsit szomorkás fejét vágod Oli ezért felkapta és ledobta az ágyra ami Rozinak láthatólag nagyon tetszett.......
YOU ARE READING
Érdekes találkozás
RomanceRozi és Lia Skate parkban váratlanul találkozik pár fiúval de Rozinak különösen rossz kedve van .Továbbiakban Lia és Rozi nagyon jó barátságba keverednek a fiúkkal ............