Liának tegnap haza kellet mennie Zozo és Lia nagyon rosszul viselte.
Amikor Zozo hazament
-Szia
-sziasztok köszönt Zozo a többieknek-Megyek a Skateparkba már úgyis rég voltam.
-Oké Zozo! mi úgyis megyünk Olival ebédelni.
mondta boldogan Rozi.Zozo el is indult a skateparkba.
Találkozott a rég látott fiúkkal Csepivel, Imivel, Patrikkal.Az esett óta kibékültek és boldogan beszélgettek.
Zozo egyfolytában a telefonját nézte ami a fiúknak féltűnik.
-Zozo kitől vársz ennyire üzenetet?
-Jahh semmi csak Liát tegnap haza kellet vinni mert a nevelőapukája és az anyuka megtiltotta hogy velem legyen.és gondolom elvették a telefonját.
-ohh ennyire jóba vagytok ?
-Igen Csepike én már becsajóztam most te jössz!
Viccelődtek a fiúk .Zozo telefonja zűg .
-Na végree!!
-Lia írt?kérdezték a fiúk.
Nem hanem Dorci írt találkozni szeretne a Margitszigeten velem.
-Nehogy elmenjél!mondta Imi.
-Lehet hogy valami fontosat szeretne mondani ezért elmegyek.
-De Liának egy szót se.
-Figyu tesó megfogod bánni!!
-Te ebbe ne avatkózz bele Patrik!
A fiúk próbálták lebeszélni Zozot hogy ne menjen Dorcival a Margitszigetre de nem tudták.
Zozo oda ért Dorci rögtön egy hatalmas öleléssél köszöntötte Zozot de Zozo meglepően vissza ölelte.
-Szia ohh de rég láttalak !mondta Dorci.
-Szia én is .
Láttam hogy lett barátnőd! gondoltam hogy szakítani fogtok az a lány nem érdemelt meg.
-Nem nem szakítottunk, csak haza kellett mennie és szerintem én nem érdemlem meg őt .
-Látom neked nem lett barátod.
-Igen. De tényleg nem akarok bele kavarodni a kapcsolatotokba de rossz elő érzetem van ezért hívtalak ide.
-Akkor szerintem hanyagoljuk ezt a témát mert teljesen jóba vagyunk Liával.
-Zozo nem jössz meginni valamit ?
-Nem köszi.szerintem megyek.
De Dorci oda fordult és...........
Hát ez a rész nem lett túl jó Lia szemszögéből de viszont Durcika bekerült a sztoriba remélem nem bántjátok
DU LIEST GERADE
Érdekes találkozás
RomantikRozi és Lia Skate parkban váratlanul találkozik pár fiúval de Rozinak különösen rossz kedve van .Továbbiakban Lia és Rozi nagyon jó barátságba keverednek a fiúkkal ............