Jaehyun ile konuşmamdan hemen sonra arabayı almak için dışarı çıktım. Karşımda babamı beklemiyordum. Tabii baba denilebilirse. O adamın saçma hareketlerinden ve kendini sürekli rezil edişinden sıkılmıştım. Ona yumruk attım ve arabayı çaldım. Belki de bu güzel bir başlangıç olurdu.
Arabaya bindim ve hızlıca Jaehyun ile buluşacağımiz yere geldim. İleride bekleyen Jaehyun'u görünce duraksadım. Gerçekten buna gerek var mıydı? Hemen işini bitirebilirdim. Yinede acelesi yoktu sonuçta biraz eğlenmenin zararı dokunmazdı.
Arabayla Jaehyun'un önünde durdum. Jaehyun tek kelime bile etmeden eli cebinde arabaya bindi. Nereye gittiğimizi bilmeden arabayı şehrin dışına doğru sürmeye başladım.
'Korkuyor musun?'
'Belki, biraz'
'Ben korkmuyorum'Korkması gerekiyordu.
Şehrin dışına doğru çıkıyorduk. Jaehyun radyodan şarkı açıp iyi sayılabilecek sesiyle delice şarkı söylüyordu. Ben onu öldürürken de bu kadar yüksek sesle bağırabilecek mi merak ediyorum doğrusu. Bu yüzden sessiz bir yer bulmam lazımdı.
'Özgürlüğün ilk saatleri nasıl geçiyor dersin'
'3 saattir araba sürüyorum nasıl geçebilir'
'Ne yapmak istersin peki?'
'Bilmem'
'Taeyong artık istediğimiz her şeyi yapabiliriz farkındasın değil mi?'Jaehyun'un her şeyden kastının oyun salonuna gidip yemek yemek olduğunu düşünmemiştim.
Yakınlardaki bir cafeye oturduk, yemekleri yerken konuşmaya başladık.
'Babanın polisi araması ne kadar sürer?'
'Polisi mi?'
'Araba için'
'Arayacağını sanmıyorum akşama geleceğimi düşünüyordur.'
'Hıyarın teki ama çok iyimser''Neden bakıyorsun'
'Ne'
'Yemeği seviyorum'
'Tamam''Bu arada yanında para var değil mi?'
'Sende yok mu?'
'Vardı. Oyun salonunda harcadım'
'Tüm paran oydu demek'
'Seninkini ödemek zorunda değildim, kibarlık yapıyordum'
'Ne yapacağız?'
'Yemek sadece sen yemedin zaten'
'Öylece gidecek miyiz yani'
'Korktuğunu belli etmezsen kimse bir şey anlamaz'
'Peki'Hiç bir şey demeden masadan kalktım ve dükkandan çıktım. Arkamdan Jaehyun'un ettiği küfürleri duyabiliyordum. Arabaya bindim bir kaç saniye sonra o da geldi. Arabayı çalıştırdık ve oradan uzaklaştık.
Bu bölüm texting değildi arada böyle bölümler yapmaya devam edeceğim
Beğendiyseniz vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the end of the f*cking world • jaeyong
FanfictionLee Taeyong öldürmeye karar verdiği Jung Jaehyun'a aşık olur •the end of the f*cking world'den esinlenilmiştir. •texting / b×b •jaeyong •started:14.06.20 •published:15.06.20 •ranking #58 at jaehyun •ranking #61 at nctu •ranking #210 at nct