chapter 13

66 11 3
                                    

Jaehyun, Taeyong eğleneceğiz derken ne demek istediğine anlam verememişti. Taeyong sonuçta ne yapabilir ki diye düşündü.

Resepsiyondaki kadın istemeye istemeye odanın anahtarını verdi ve hızlıca odaya geçtiler. Jaehyun yatağın bir ucuna Taeyong da diğer ucuna olacak şekilde yatmış televizyon izliyorlardı. Jaehyun birden ayağa kalkınca taeyong ona baktı.

'Nereye?'

'Tuvalete'

Jaehyun tuvalete girip kapıyı kapatınca Taeyong hemen ayakkabısının yanına sakladığı bıçağı çıkardı, tuvaletin yanındaki duvara yaslandı ve çıktığı an öldürmek için Jaehyun'u bekledi.

Bu sırada jaehyun klozet kapağına oturmuş bir şekilde ifadesizce yere bakıyordu. Babasının ona verdiği eski deri montun cebinden bir kart çıkardı. Doğum gününde babasının yolladığı hediye kartı. Onunla neredeyse 10 yıldır görmemişti. Nerede olduğu, ne yaptığı hakkında hiçbir şey bilmiyordu. Onu görünce tanıyabilecek miydi onu bile bilmiyordu.

Tüm bunlar yaşanırken Jaehyun kaçmakta iyi yapıp yapmadığını düşünmeye başladı. Bu kadar kolay olmamalıydı değil mi? Ne yapacağını bilmiyordu ve tek istediği Taeyong'un ona biraz yardımcı olmasıydı. Düşünmekten artık yorulmuştu ve ağlamaya başladı. Onun ağlaması çok sık görülen bir şey değildi. Ama burada ağlamaması gerekiyordu Taeyong vardı ve asla duymamalıydı.

Elini yüzünü yıkayıp normal gözüktüğüne emin olduktan sonra tuvaletten çıktı.

Bakalım Jaehyun'a ne olacak

Aslında bu bölümü dün akşam atacaktım ama cidden yorgundum bu yüzden kusura bakmayın💗

Vote vermeyi unutmayın💗

the end of the f*cking world • jaeyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin