Deci este marti si eu sunt in cea mai nasoala 'puscarie' dintre toate.Fiind intr-a noua credeam ca va fi mult mai usor sa 'socializez' cu cei din clasele mai mari,mai ales cu profesorii,fiind colegiul la care am invatat de cand eram mica..
Cat despre grup...da,a fost ceva bataie de cap deoarece,fiinca si pentru ca,eu nu am stiut ca avem de completat 20 de pagini,cu SCRIS MIC.Mda,nu a durat mult..nici macar nu am citit tot detaliu,cu detaliu,dar asta e partea a doua.
La cat de 'bine' (tuse) m-am prezentat,se pare ca erau in cautare de noi membrii..si inca din prima zi ne-au dat scenariul pentru noua piesa de teatru.Din prima am spys ca sunt o proasta actrita,asa ca eu sunt cea care..cum sa explic?Cea care canta,am..este vorba despre noua fata,care isi creeaza o trupa,fac competitie si inspiratia ei fiind personajul meu,care canta la o cafenea.
Deci voi canta.Nu-i nimic grav.Chiar azi am repetat,nu a fost deloc rau din punctul meu de vedere.Revenind pa discutie,de ce nu sunt o actrita buna?Deoarece nu am acel ceva,pe care ar trebui sa il ai pentru a fi actor,sa va povestesc.
Totul a inceput cand aveam doar 5 ani si jucam intr-o sceneta la gradinita,in care o jucam pe Zana Maseluta..-Deci Zana Maseluta,ce imi vei da in schimbul acestui dintisor mic?
-Mami,nu imi amintesc replicile..*am stat putin statuie pana cand mi-am amintit niste cuvinte,dar oricum le-am pus in niste propozitii care nu aveau sens*Il voi pune pe un caine fermecat ce mananca un cacat,el fiind foarte frumos,frumos si basinos..Doamna am zis bine?
da,pret de juma' de ora toata multimea era in soc..*Asta am spus (aplauze)..o actrita esuata,o cantareata buna.
Acum,ca tot am lamurit aceasta problema sa continui povestea cu mine si scoala si ce s-a mai intamplat pana acum..am inceput proiectul (tema de vacanta la fizica) cu Leo.Pur si simplu am mers la el si l-am intrebat (GLUMEAM)
Ar trebuii sa va arat mult mai detaliat intr-o micuta serie de
Expectation VS. Reality1)Expectation:Deci Leo,ma intrebam daca ai vrea sa incepi cu mine proiectul la fizica..
!)Reality: Deci..tu vrei...mine proiect la fizica?2)Expectation:Rotesc o suvita de par si zambesc fermecator
!)Reality) Imi musc din greseala limba si inghit in sec de durere3)Expectation:Stau langa dulap uitandu-ma la el,zambind frumos,stralucindu-mi ochii
!)Reality)Stau la un metru de el si de dulap,langa vestiarul celor de la basket,in timp ce vorbesc cu el incep sa plang de la duhoarea baietilor si incerc sa alung putoarea de parca incerc sa omor o musca.
Saracul a reactionat destul de bine,zic eu la vedearea comportamentului meu de javra abia scoasa in societate,da...DA.Cam asta s-a intamplat..ma refer la reality..nasol,am inceput oricum proiectul si pana la pranz,nu am facut nici un sfert din el..dar,maine e A New Day.Plus ca mai avem o saptamana pana la predare!
AL DOILEA CAPITOL.....
VA MULTUMESC DIN SUFLET CA CITITI ACEASTA CARTE!SERIOS..I LOVE YOU,ALL:*
(Mai sus in videoclip e Crissy Costanza,la fel ca si pe noua coperta,facuta de mine *aplauze*)